۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مولایی: هدفمان فقط قهرمانی خواهد بود/ امیدواریم از داوری ضربه نخوریم

کاپیتان خاتون بم گفت: با توجه به پتانسیل بالایی تیم چاره‌ای جز قهرمانی در لیگ نداریم و امیدواریم مشکلات داوری همچون سال قبل به تیم ما ضربه نزند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۰۴۳
مولایی: هدفمان فقط قهرمانی خواهد بود/ امیدواریم از داوری ضربه نخوریم

به گزارش دی اسپورت سرویس فوتبال بانوان، نماینده شهر بم که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر کشورمان را یدک می‌کشد در فصل جدید با نام خاتون بم و جذب بازیکنان بزرگ فوتبال بانوان در گام اول در نیشابور با نتیجه پرگل پنج بر صفر کیان این شهر را شکست داد که در پایان این بازی مهدیه مولایی سنگربان با تجربه این تیم در گفتگو با دی اسپورت گفت: کیان با توجه به اینکه تجربه اول لیگ برتری‌اش بود ولی واقعاً عملکردی رضایت بخش مقابل ما داشت و تیم جوان و آینده داری در اختیار دارد و قطعاً روند خوبی در ادامه خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: کیان در لیگ دسته اول کشور با حضور چند بازیکن تیم بم به لیگ برتر صعود کرد و امیدواریم این تیم شایسته در ادامه راه موفق باشد. 

کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در خصوص شرایط فنی تیمش در بازی امروز نیز یادآور شد: ما در این بازی هماهنگی لازم را نداشتیم و دلیل آن هم حضور چند بازیکن در اردوی تیم ملی بود ولی امیدواریم طوری برنامه ریزی انجام شود که بم از این مسئله ضربه نخورد زیرا باشگاه خاتون سرمایه‌گذاری کرده و دوست نداریم بی‌نتیجه بماند. 

مهدیه مولایی با بیان اینکه داوری صحنه خاصی در این دیدار نداشت به مشکلات سال قبل تیمش در این خصوص اشاره داشت و عنوان کرد: تیم بم در سال گذشته از داوری ضربه خورد ولی امیدواریم امسال سرنوشت قهرمانی لیگ به خاطر داوری تغییر نکند و برای بازی‌های حساس از کوبل داوران باتجربه استفاده شود و اینکه داوران جوان باید در بازی‌های نه چندان حساس لیگ سوت بزنند تا تجربه کسب کنند. 

مولایی در خصوص هدفگذاری تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بانوان به خبرنگار گفت: امسال خاتون بم خوب بسته شده و به جز چند نفر از سال قبل اسکلت تیم حفظ شده و بازیکنان جدید نیز در سطح بالایی هستند و با این شرایط خوب تیمی هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت. 

کاپیتان خاتون بم در پایان در خصوص شرایط روحی مرضیه جعفری با توجه به اتفاقات اخیر برای این مربی پرافتخار فوتبال کشورمان که خبرنگار ما به همین دلیل به خاطر این شرایط با کاپیتان بمی‌ها در خصوص بازی مصاحبه انجام داد اظهار کرد: من به نمایندگی از بازیکنان تیم از خانم جعفری تشکر می‌کنم که با این شرایط سخت در کنار تیم و بچه‌ها هستند و امیدواریم ما بازیکنان با بازیهای خوب بتوانم دل وی را شاد کنیم و بتوانیم ذره‌ای از زحمات وی را جبران کنیم.