۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
اختصاصی دی اسپورت

ملی‌پوشان شهرکرد و تفکرات لیگ یکی

نماینده شهرکرد آنچه که تصور و پیش بینی می‌شد تیمی در قامت لیگ برتر را روانه بازیهای نکرده و اگر نقاط ضعف خود را نتواند برطرف کند چه بسا که یکی از گزینه‌های سقوط نیز باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۰۴۶
ملی‌پوشان و تفکرات لیگ یکی

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال ملی‌پوشان شهرکرد یکی از دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل سارگل به تساوی بدون گل انجامید. 

در نگاه اول شاید یک امتیاز دشت خوبی برای این تیم تازه وارد باشد و شروعی امیدوار کننده باشد ولی بدون نگاه فنی به تیم سارگل حریف ملی‌پوشان شهرکرد، شاگردان مریم احمدی در قامت یک تیم لیگ برتری ظاهر نشدند و در بیشتر نقاط زمین ضعف‌های مشهودی داشتند که در بازی‌های آینده به این تیم ضربه خواهد زد. 

با رشد و پیشرفت کیفی سطح بازیکنان فوتبال ایران فضای لیگ یک با لیگ برتر کاملاً متفاوت است ولی ملی‌پوشان شهرکرد با همان تفکرات لیگی که از آن صعود کردند سودای عرض اندام مقابل تیم‌های قدر و با کیفیت لیگ برتر را دارند که این اشتباه را در سال‌های گذشته تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر هم داشتند و خیلی زود سقوط کردند. 

ملی‌پوشان علاوه بر اینکه خوب بسته نشده و از بازیکنان باتجربه و با کیفیتی بهره نبرده بلکه به لحاظ فنی نیز مربیان این تیم آنچه که می‌بایست کار نکرده‌اند و در خطوط دفاعی و میانی کاملاً متزلزل نشان دادند و اشتباهاتی که حتی در لیگ یک هم از بازیکن بعید بنظر می‌رسد. 

البته یکی از مهمترین دلایل خوب بسته نشدن تیم‌های بخش خصوصی مشکلات مالی است که دست مربیان را بسته ولی ملی‌پوشان در بازی روز گذشته نشان داد که تمرینات فنی روی بازیکنان انجام نشده و تیم تاکتیک‌پذیری نشان ندادند و قطعاً مریم احمدی و همکارانش می‌بایست در دیدارهای بعدی نقاط ضعف فنی تیمش را برطرف کند چون با این رویه آن‌ها مجدداً به جای بر می‌گردند که از همان جا به لیگ برتر آمدند. 

سرمربی جوان ولی کم تجربه ملی‌پوشان شهرکرد حتی پس از پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران در خصوص مسائل فنی تیمش در آن دیدار نشد که رفتاری کاملاً غیرحرفه‌ای داشت که ما به حساب کم تجربگی وی زدیم و همه مربیان پس از بازی می‌بایست جوابگوی نقاط ضعف و قوت تیمشان باشند و حس مسئولیت‌پذیری را باید پذیرفت.

ترند های روز