۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

عزیز پور: نمایش بازیکنانم امیدوار کننده بود

سرمربی پالایش گاز ایلام گفت: نسبت به بازی اول در روند تیمی بهتر بودیم و این نشان از حرکت رو به جلو پالایش گاز خواهد بود که در دیدارهای آینده نمایش دلخواهی خواهیم داشت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴
عزیز پور: نمایش بازیکنانم امیدوار کننده بود

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، ندا عزیزپور پس از برد سه بر یک تیمش مقابل کیان نیشابور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: ما شروع خوبی داشتیم و در نیمه اول یک گل زدیم گرچه گل تساوی را خوردیم ولی در ادامه بهتر شدیم و دو گل دیگر را به ثمر رساندیم و موفق شدیم اولین برد را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: کیان تیم خوبی نشان داد و ما می‌دانستیم این تیم در نیمه دوم بهتر بازی خواهد کرد و فکر نمی‌کردیم این تیم بتواند ما را اذیت کند و قطعاً آن‌ها در ادامه لیگ به مراتب نمایش خوبی خواهند داشت.

سرمربی پالایش گاز ایلام ضمن گلایه از کمک داوران این دیدار هم عنوان کرد: در صحنه خطای پنالتی که منجر به گل کیان شد کمک داور اشتباه کرد و حتی ناظر داوری نیز که از جایگاه نظارت می‌کرد این اشتباه کمک داور جوان را که به تازگی وارد لیگ برتر شده را تأیید کرد که البته ناگفته نماند که سرور ساعدی داور مسابقه قضاوت خوبی داشت.

عزیزپوز در ادامه اضافه کرد: بازیکنان جوان ما در این دیدار نسبت به بازی با ذوب آهن بهتر ظاهر شدند و قطعاً ما این روند را ادامه خواهیم داد و در کنار با تجربه‌های تیم در دیدارهای آینده نمایش بهتری خواهیم داشت.

ندا عزیزپور در خصوص هیات البرز حریف بعدی تیمش هم اظهار کرد: گرچه این تیم دو باخت را کسب کرده ولی نشان داده تیم جوان و دونده‌ای است و در فاز هجومی از سارا قمی باتجربه استفاده می‌کند که ما برای این دیدار برنامه‌های تاکتیکی خوبی داریم و امیدواریم با دست پر برگردیم.