۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
اختصاصی دی اسپورت

شروع سه گله چترنور برای یک تکرار بزرگ

در فصل جدید چترنور برای تکرار خانم گلی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان برای شروع، یک هت تریک شیرین را انجام داد تا با جدیت تمام در راه کسب این عنوان گام بردارد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۱۷۹
شروع سه گله چترنور برای یک تکرار بزرگ
به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، مهاجمی خستگی ناپذیری که برای رسیدن به اهدافش دست به هرکاری می‌زند تا موانع سر راهش را بردارد حتی اینکه آن تورنمنت جام باشگاه‌های آسیا باشد یا لیگ برتر بانوان، مهم اینکه بی‌انگیزه نمی‌شود و گل زدن در خون و رگش جاری است و از این امر سیراب نمی‌شود. 

افسانه چترنور ماشین گلزنی شهرداری چی‌ها در اولین بازی تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان موفق به هت تریک مقابل ملی‌پوشان در شهرکرد شد تا گام نخست برای تکرار خانم گلی لیگ را محکم بردار و خط نشان برای دیگر مدعیان این عنوان با ارزش بکشد. 

مهاجم زنجانی و ریز نقش شهرداری سیرجان در فصل گذشته ۲۲ گل به ثمر رساند تا ضمن کسب خانم گلی لیگ عنوان قهرمانی را نیز با تیمش جشن بگیرد و به عنوان نماینده کشورمان به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کند تا سالی رویایی و افسانه‌ای برای چترنور رقم بخورد. 

چترنور در همان ابتدای لیگ جدید فوتبال بانوان به نظر می‌رسد کار سختی در پیش دارد و آماده یک نبرد سنگین با مهاجمینی همچون هاجر دباغی، زهرا قنبری، نگین زندی و… خواهد بود که این بر جذابیت کسب خانم گلی لیگ امسال خواهد افزود.

ترند های روز