۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

هاشمی: جذب برخی نفرات تشخیص کادر فنی همیاری است/ توافقات مالی وشخصی با حسن زاده حاصل نشد.

سرپرست همیاری آذربایجان غربی گفت: کادر فنی برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرد و به همین دلیل برخی بازیکنان سال‌های قبول مورد نظر ما نبودند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶
هاشمی: جذب برخی نفرات تشخیص کادر فنی همیاری است/ توافقات مالی وشخصی با حسن زاده حاصل نشد.

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، همیاری آذربایجان غربی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در خانه متحمل شکست سنگین چهار بر صفر مقابل زارع باتری کردستان شد که افسانه هاشمی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در فصل جدید لیگ برتر بانوان کشور به خبرنگار ما گفت: ابتدا قرار نبود سازمان همیاری تیم داری کند ولی یک هفته مانده به شروع رقابت‌ها تصمیمات تغییر پیدا کرد که در این برهه زمانی هیچ بازیکنی نبود که ما جذب کنیم.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان سال قبل از ما جدا شدند که در این خصوص مذاکراتی با آن‌ها انجام شد ولی به توافق نرسیدیم گرچه بازیکنانی همچون مهسا حسن زاده، مهناز شهمرادی و… در اختیار داریم و از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی با بیان اینکه جوانان مستعد و خوبی در اختیار داریم عنوان کرد: جذب بازیکن با نظر کادر فنی صورت می‌گیرد و ما نظرمان بیشتر جوانگرایی و استفاده از جوانان بومی است که در آینده پشتوانه خوبی برای باشگاه همیاری باشند.

افسانه هاشمی در خصوص مذاکرات با هدیه حسن زاده و جذب کاپیتان و گلزن همیاری در سال‌های اخیر نیز اظهار کرد: ما با این بازیکن دو بار جلسه برگزار کردیم ولی متأسفانه به توافق نرسیدیم که مشکلات بر سر دو موضوع در این مذاکرات بود.

وی در ادامه اضافه کرد: توقعات مالی هدیه حسن زاده بیش از سقف تعیین شده باشگاه بود که برای ما میسر نبود و همچنین دومین مشکل ما با این بازیکن مشکلات شخصی وی بود که در تهعدات باشگاه نبود.