۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
اختصاصی دی اسپورت

نقش پررنگ حاتم نژاد در زارع باتری/ جواهری که همچنان می‌درخشد

مهاجم با تجربه تیم فوتبال زارع باتری سنندج نقش بسزا و تأثیرگذاری در دو برد این تیم در همان هفته‌های ابتدایی داشته است.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۲۷۸
نقش پررنگ حاتم نژاد در زارع باتری/ جواهری که همچنان می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، زهرا حاتم نژاد مهاجمی با شم گلزنی بالا و با تجربه برای هر تیمی عصای دست مربی است و هرساله در لیگ نقشی مهم برای تیمش داشته و گل‌های حساسی نیز به ثمر می‌رساند.
 
وی که تجربه خانم گلی لیگ را نیز یدک می‌کشد در سالهای اخیر در مسیر ایلام به سنندج در حال رفت آمد است و اغراق نیست که بگویم یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش بوده و تجربه بالای این بازیکن و موقعیت‌شناسی خوب‌اش درون محوطه جریمه باعث شده در امر گلزنی موفق باشد. 

زهرا در لیگ جدید فوتبال بانوان در سه بازی ابتدایی زارع باتری به میدان رفته که ماحصل آن دو برد و یک شکست خانگی بوده است و در نخستین برد تیمش مقابل همیاری آذربایجان غربی در ارومیه موفق شد دو گل به ثمر برساند تا خیال فاطمه صادقی در پیکان خط حمله تیمش راحت باشد. 

حاتم نژاد در برد و جشنواره تیمش مقابل ملی‌پوشان شهرکرد نیز نقش اول را ایفا کرد و به همراه فاطمه شبان هت تریک کرد ضمن اینکه وی در این بازی پرگل دو پاس زیبای گل نیز داد تا جواهر ارزشمند فوتبال کردستان حسابی بدرخشد و نقش اول این بازی لقب بگیرد. 

مهاجم کهنه کار و باتجربه زارع باتری می‌بایست در دیداری سخت و نفسگیر در هفته چهارم در صفائیه به مصاف سپاهان زخم خورده برود که کاری بس دشوار خواهد داشت ولی با انگیزه‌ای که از مهاجم گلزن این تیم سراغ داریم قطعاً تمام تمرکزش روی این دیدار و گلزنی در این بازی حساس خواهد بود و او دوست دارد روند رو به جلو تیمش و خودش در امر گلزنی همچنان حفظ شود.

ترند های روز