۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
اختصاصی دی اسپورت

طلسم ۳۰۳ روزه فرهادی شکست

هافبک خلاق فوتبال بانوان و تیم ملوان بندرانزلی با گلی که روز گذشته وارد دروازه همیاری کرد طلسم گل نزدن خود را پس از ۳۰۳ روز شکست داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۱
طلسم ۳۰۳ روزه فرهادی شکست

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، پروین فرهادی هافبک جسور و خلاق فوتبال کشورمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بانوان با پیراهن تیم ریشه دار و قدیمی ملوان بندر انزلی به میدان می‌رود تا به روزهای اوج خود نزدیک شود. 

وی در سال‌های گذشته در تیم‌های همچون شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان یک مهره ارزشمند به شمار می‌رفت و گلهای حساسی را نیز به ثمر رسانید گرچه در این سال‌ها مصدومیت‌های هم داشت که این بازیکن با اوج خود فاصله گرفت و تا حدودی به فوتبال وی نیز ضربه زد. 

پروین سال قبل، فصل خیلی بدی را در وچان پشت سر گذاشت و بدشانسی‌های گریبانگیر وی شد و به گفته خودش سعی می‌کند خاطرات حضور در وچان را به فراموشی بسپارد و تمام تمرکزش روی بازی در ملوان باشد و تا اینجای لیگ کاملاً موفق عمل کرده است. 

فرهادی روز گذشته در هفته سوم و در برد سه گله تیمش مقابل همیاری دبل کرد و دو گل زیبا و ارزشمند را به ثمر رساند تا نقشی کلیدی در برد قوهای سپید انزلی داشته باشد و به روند خوب ملوان کمک بزرگی کرده باشد. 

طلسم ۳۰۳ روزه فرهادی شکست
عکس: نرگس محمدخواه

اما از آخرین گلی که فرهادی در لیگ برتر امسال به ثمر رسانده بود ۳۰۳ روز می‌گذرد تا شیرینی گلهای روز گذشته این بازیکن بیشتر به دل بنشیند و نوید یک فصل پربار را برای ۱۳ دوست داشتنی ملوان به همراه داشته باشد. 

فرهادی در دهم بهمن ماه سال قبل در برد ۱۷ بر صفر تیمش مقابل همشهری‌های شیرازی خود موفق به گلزنی شد و روز گذشته با دو گلی که به ثمر رساند این طلسم تلخ را شکست داد و حالا با انگیزه دو چندان به روزهای خوب ملوان فکر می‌کند و این می‌تواند یک خبر خوب نیز برای سرمربی تیم ملی کشورمان باشد که شاهد بازگشت این بازیکن خلاق فوتبال کشورمان به اردوی تیم ملی نیز باشیم.