۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
اختصاصی دی اسپورت

عقاب سیرجانی‌ها برگ برنده ال کرمانیکو

درخشش سید کاظمی سنگربان جوان ولی با تجربه شهرداری سیرجان باعث شد تا نقش مهمی در برد روز گذشته تیمش در دیدار مقابل خاتون بم داشته باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۳۳۶
عقاب سیرجانی‌ها برگ برنده ال کرمانیکو

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان در حساس‌ترین و مهیج‌ترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان روز گذشته در ورزشگاه فجر بم مهمان رقیب شماره یک خود در جدال با قهرمانی بود و نمایش خوبی به همراه داشت و با تک گل سهیلا نظام آبادی برنده ال کرمانیکو شد.

قطعاً در این دیدار همه نگاه‌ها به سمت چهار مهاجم گلزن دو تیم بود تا سرنوشت بازی را در این دربی حساس کرمانی‌ها رقم بزنند که تمام معادلات بهم خورد و این سیدعارفه سید کاظمی بود که نقشی مهم ایفا کرد و در این دیدار درخشید تا نفر اول بازی و ستاره دیدار حساس خاتون بم و شهرداری سیرجان باشد.

عقاب شهرداری چی‌ها در این دیدار حساس سومین کلین شیت خود را ثبت کرد و چند سیو و دفع توپ به موقع، داشت که علاوه بر آن دو تک به تک را از مهاجمین زهردار بمی گرفت تا جلوی چشم مریم ایراندوست درخشش خود را به رخ سرمربی تیم ملی بکشد و قطعاً کار ایراندوست نیز در ادامه برای انتخاب سه سنگربان خوب برای محافظت از قفس توری تیم ملی نیز سخت خواهد بود.
ترند های روز