۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
اختصاصی دی اسپورت

همیاری با هدیه امیدوار شد/ یک مدعی به جدول گلزنان اضافه شد

هدیه حسن زاده حالا با بازگشتش به همیاری کادر فنی این تیم را برای بازگشتی موفق به لیگ امیدوار کرد تا این تیم نیم نگاهی به نیمه‌های بالایی جدول هم داشته داشته باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۴۵۳
همیاری با هدیه امیدوار شد/ یک مدعی به جدول گلزنان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال همیاری در حالی اولین برد خود را قابل ملی‌پوشان شهرکرد جشن گرفت که با بازگشت هدیه حسن زاده کاپیتان گلزن خود به ادامه لیگ امیدوارتر شد و حتی نیم نگاهی به رده‌های بالایی جدول نیز دارد.

حسن زاده که در ابتدای فصل به دلیل اختلاف نظرهای با مدیران باشگاه در هفته‌های دوم و سوم حضور نداشت پس از حل مشکلش با باشگاه بازگشتی پرقدرت داشت و آن‌ها موفق شدند در هفته چهارم تیم مدعی ذوب آهن را با تساوی بدون گل متوقف کنند.

همیاری در هفته پنجم موفق شد با پنج گل ملی‌پوشان شهرکرد را شکست دهد که در این دیدار هدیه حسن زاده نمایشی خیره کننده ارائه داد و دو گل به ثمر رسانید و دو پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد تا چهره اول میدان لقب بگیرد.

همیاری در هفته ششم در دیداری سخت و نفس گیر در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و قطعاً حضور هدیه حسن زاده می‌تواند کادر فنی این تیم را امیدوار کند که تمام قد مقابل زردپوشان اصفهانی قد علم کند و نتیجه مطلوبی نیز کسب کند.

مهاجم گلزن همیاری اگر همین روند خود را بتواند ادامه دهد قطعاً به جدول گلزنان لیگ نیز باز خواهد گشت تا تنور خانم گلی لیگ نیز با هدیه حسن زاده داغ از قبل شود و این به جذابیت و حساسیت لیگ ما نیز اضافه خواهد کرد.
ترند های روز