۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
اختصاصی دی اسپورت

کیان به جوانانش می‌بالد/ جعفری مصم‌تر از همیشه

تیم فوتبال کیان نیشابور یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشورمان در هفته پنجم لیگ در دیداری پرگل موفق شد سارگل را در بوشهر با چهار گل شکست دهد و اولین برد خود را جشن بگیرد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۴۵۴
کیان به جوانانش می‌بالد/ جعفری مصم‌تر از همیشه

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال کیان نیشابور با سهیلا جعفری مربی بادانش و کاربلد خود در بوشهر سارگل را با چهار گل شکست داد تا جوانان نیشابوری شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند و برد شیرین خود را در ساحل خلیج فارس جشن بگیرند.

کیان وقتی در اولین تجربه لیگ برتری خود در خانه به مصاف پرافتخارترین تیم لیگ برتر رفت و با پنج گل به رختکن رفت همه این تیم را یکی از مدعیان سقوط و حتی زنگ تفریح لیگ خواندند ولی کیان با سهیلا جعفری نیمه مربیان را برد و با صحبت‌های روحی روانی با شاگردانش آن‌ها را به خوبی برگرداند و مقابل خاتون بم با جسارت ایستادند و گلی دریافت نکردند و حتی موقعیت گلزنی نیز خلق کردند تا مرضیه جعفری سرمربی خاتون تیم جوان کیان نیشابور را مورد تحسین قرار دهد.

قرمزهای نیشابوری علیرغم اینکه در ادامه لیگ بازی را به حریفان واگذار کردند ولی روند رو به جلو و فوتبالی جوانان شایسته این تیم جای امیدواری داشت و نشان داد که بازی به بازی بهتر خواهند شد و کمی تجربه بیشتر با جلو رفتن لیگ می‌تواند نتایج دلخواه را بدست آورد که این مهم در هفته پنجم به بار نشست.

کیان در بوشهر به مصاف سارگلی رفت که آمده بود تا اولین برد خود را جشن بگیرد و از انتهای جدول جدا شود ولی ورق برگشت و این جوانان با استعداد نیشابوری بودند که با شجاعت تمام به جنگ میزبان رفتند و با چهار گل حریف خود را شکست دادند تا اولین برد آن‌ها به شیرینی خرمای بوشهر مزه کند.

قطعاً سهیلا جعفری مربی بازیکن ساز فوتبال کشورمان با جوانان آینده دار خود همچون مطهره دانش آموز، ساناز حیدری، سارا مهدی‌پور و… حرف‌های زیادی در آینده در لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد داشت.
ترند های روز