۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جهانچی: مصدومیت‌های متوالی عامل دو باخت ما شد

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: مصدومیت‌های متوالی بازیکنان و در اختیار نداشتن آن‌ها مقابل سپاهان و خاتون بم از دلایل باخت چهار گله ما بود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۵۳۴
جهانچی: مصدومیت‌های متوالی عامل دو باخت ما شد

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، معصومه جهانچی با ابراز نگرانی از دو باخت چهار گله مقابل مدعیان لیگ برتر به خبرنگار سرویس فوتبال بانوان دی اسپورت گفت: پس از بازی مقابل ذوب آهن ۶ بازیکن آسیب دیده داشتیم که مقابل سپاهان در خانه سه بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و سه بازیکن هم با مصدومیت به میدان رفتند و مقابل خاتون در بم نیز دو بازیکن ترکیب اصلی را در اختیار نداشتیم ضمن اینکه یکی از بازیکنان علیرغم مصدومیت به بازی گرفته شد. 

سرمربی ملوان بندرانزلی با تأکید بر اینکه مصدومیت‌ها باعث ایجاد مشکلاتی شده عنوان کرد: تیم ما در ابتدای فصل با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها بسته شده و این باعث می‌شود که بازیکنی که در پست‌های مختلف آسیب می‌بیند جایگزین نداریم. 

جهانچی ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش هم اظهار کرد: دقیقاً زمانی بازی مقابل سپاهان و بم را واگذار کردیم که در نیمه دوم بود و علیرغم اینکه صحبت‌های که بین نیمه با بچه‌ها شد آن‌ها تمرکز لازم را نداشتند و باعث شد گلهای زیادی بخوریم ولی در این هفته به لحاظ روحی و روانی آن‌ها را آماده خواهیم کرد و دو شکست متوالی را جبران خواهیم کرد.

گفتگو: محمد زائری
عکس: نرگس محمدخواه
ترند های روز