۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

عزیزپور: داوری روی اعصاب بازیکنان ما بود

سرمربی پالایش گاز ایلام: سوت‌های اشتباه داور مسابقه اعصاب بازیکنانم را بهم ریخت و آن‌ها تمرکز لازم را نداشتند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۶۲۹
عزیزپور: داوری روی اعصاب بازیکنان ما بود

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، ندا عزیزپور پس از تساوی تیمش مقابل ملوان ضمن گلایه از شرایط میزبانی این دیدار گفت: وضعیت خیلی بدی را قبل از مسابقه پشت سر گذاشتیم و قرار بود این بازی ساعت سیزده و چهل و پنج دقیقه برگزار شود و ما بیست دقیقه به ساعت دوازده در زمین بودیم که متأسفانه اجازه تمرین به ما ندادند و ما را به یک رختکن سرد فرستادند که سیستم گرمایشی نداشت.

وی تصریح کرد: بازیکنان دو تیم فقط بیست و پنج دقیقه اجازه گرم کردن در این هوای بسیار سرد را داشتند که در این فصل این زمان اصلاً مناسب نیست و شرایط میزبانی می‌بایست به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

سرمربی پالایش گاز ایلام که به شدت از داوری این دیدار گلایه داشت عنوان کرد: از ابتدای فصل تا حالا سه پنالتی به ضرر ما سوت زده شده و‌ای کاش این بازیهای به شکلی حرفه‌ای و قوی تصویربرداری صورت می‌گرفت تا همه چیز مشخص شود و ما از داوران بین المللی کشورمان انتظارات بیشتری داریم و دقت کافی در صحنه‌ها داشته باشند.

وی در خصوص صحنه پنالتی امروز تیمش که منجر به گل ملوان شد اظهار داشت: خط دفاعی ما مرتکب خطای نشدند و حتی کمک داور هم پرچم نزد ولی داور وسط حتی نظر کمکش را هم نخواست و همین سوت‌های اشتباه است که تمام معادلات را بهم می‌زند و تیم‌های مثل ما که با سختی در این رقابت‌ها حضور دارند همین تک امتیاز هم ارزشمند است.

عزیزپوز در ادامه اضافه کرد: حتی کنار زمین هم اجازه اعتراض نداریم ولی در فوتبال آقایان اینطور نیست و سوت‌های که امروز علیه ما زده شد بازیکنان من را در زمین عصبی کرد و قصد نداشتم در خصوص داوری مصاحبه کنم ولی اینقدر اشتباه بود که مجبور به این کار شدم.
ترند های روز