۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
اختصاصی دی اسپورت

ناظمی: مستندات سارگل بوشهر بررسی می‌شود

رئیس برگزاری لیگ برتر بانوان: مدارک ارسالی تیم فوتبال سارگل بوشهر در خصوص‌عدم حضور در دیدار امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۶۹۶۹
ناظمی: مستندات سارگل بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز در حالی برگزار شد که تیم سارگل بوشهر در سنندج می‌بایست به مصاف زارع باتری می‌رفت که از حضور در این دیدار امتناع ورزید تا کمیته انضباطی در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاد کند.

اما مهمترین نکته در خصوص‌عدم حضور تیم بوشهری این است که سارگل در چند هفته گذشته وقتی مهمان هیات البرز بود به کرج سفر نکرد و قائدتاً‌عدم حضور مقابل زارع باتری سقوط دو رده‌ای این تیم از لیگ فوتبال بانوان و حضور در لیگ دسته دوم کشور است.

روز گذشته وقتی در خصوص حضور سارگل در سنندج، خبرنگار دی اسپورت گفتگویی با فاطمه حسنی کاپیتان بوشهری‌ها داشت وی اظهار کرد که با توجه به مبتلا شدن چند بازیکن این تیم به کرونا، مقابل زارع باتری به میدان نخواهیم رفت و مستندات آن را نیز به سازمان لیگ ارسال کرده ایم.

گلاره ناظمی رئیس برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان ساعتی پیش در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: باشگاه سارگل بوشهر مدعی بود که بازیکنان این تیم دچار کرونا شده‌اند و باید پس از ارسال مستندات مورد بررسی قرار گیرد که هنوز این مدارک به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، تیم فوتبال سارگل بوشهر در این فصل به شدت دچار مشکلات شدید مدیریتی و مالی است و بارها زمزمه انصراف این تیم از لیگ برتر به گوش می‌رسد و متأسفانه مسوولان ورزش بوشهر نیز در این خصوص سکوت اختیار کرده‌اند و بارها شاهد گلایه دختران بوشهری در خصوص‌عدم توجه به مشکلاتشان بوده ایم.
ترند های روز