۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
هیچ فسخ یا رضایتنامه‌ای به او ندادیم؛

مالک ماشین سازی: تا کار به شکایت نکشیده شهیم را برگردانند

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: امیدواریم که باشگاه خیبر خرم آباد این خبر را بردارد و بازیکن برگردد تا کار به شکایت نرسد اما اگر به این کار غیرقانونی اصرار داشته باشند، قطعا فردا شکایت خودمان را طبق روال قانونی و از طریق مراجع مربوطه در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد تا حق باشگاه پایمال نشود.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۸
مالک ماشین سازی: تا کار به شکایت نکشیده شهیم را برگردانند
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس؛ یونس قربانی در خصوص اینکه گفته می شود انتقال شهیم به خیبر خرم آباد غیرقانونی است اظهار داشت: قرارداد امیر شهیم با ما سه ساله است. هیچ فسخ یا رضایتنامه‌ای به او ندادیم. معلوم نیست این جوان را دلالان با چه ترفندی اغفال کرده‌اند. دیشب از این اتفاق مطلع شدیم اما این کار خلاف قانون است و باعث محرومیت باشگاه مقصد و بازیکن می‌شود. امیدواریم که باشگاه خیبر خرم آباد این خبر را بردارد و بازیکن برگردد تا کار به شکایت نرسد اما اگر به این کار غیرقانونی اصرار داشته باشند، قطعا فردا شکایت خودمان را طبق روال قانونی و از طریق مراجع مربوطه در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد تا حق باشگاه پایمال نشود.

مالیک ماشین سازی در خصوص اینکه آیا این اتفاق به میثم مصائبی سرپرست برکنار شده باشگاه مربوط می‌شود، گفت: به هرحال در دوره او اتفاق افتاده است. دیروز او را برکنار کردیم. تا تاریخ 12/5 هر اتفاقی شامل پرداخت نشدن حقوق، جعل یا... که در باشگاه رخ داده بر عهده او است. متاسفانه او یک هفته نیز برخلاف تاکید ما، مهر باشگاه را در اختیار خودش داشت و به تهران رفته بود.
منبع: فارس