۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
حساب باشگاه باز شود مطالبات را پرداخت می‌کنیم؛

ادعای باشگاه ماشین سازی: انتقال شهیم به خیبر منتفی شد

در پی انتشار اخباری مبنی بر اعتصاب بازیکنان ماشین سازی به دلیل عدم پرداخت مطالبات، باشگاه ماشین سازی تبریز بیانیه ای را صادر و در این بیانیه مدعی شد که انتقال امیر شهیم مهاجم نیم فصل نخست این تیم به تیم خیبر خرم آباد منتفی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۲
ادعای باشگاه ماشین سازی: انتقال شهیم به خیبر منتفی شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ بیانیه باشگاه ماشین سازی تبریز به شرح زیر است: 

به اطلاع هواداران با فرهنگ باشگاه ماشین سازی میرساند،خوشبختانه انتقال غیر قانونی امیر شهیم منتفی گشته و این بازیکن با تعصب و علاقمند باشگاه ماشین سازی با حضور در باشگاه موافقت خویش را بر ادامه حضور اعلام و مسولان باشگاه قول دادند که در اولین فرصت مطالبات ایشان و سایر بازیکنان را به محض باز شدن حساب باشگاه پرداخت نمایند. 

لازم به ذکر است پس از حدود بیش از ۳ ماه بلاتکلیفی و سلب مسولیت از مالک باشگاه، با درایت استانداری محترم، همکاری و همراهی مسولان ورزشی درجلسه ۴ اسفندماه مسولیت اداره باشگاه به مالک و مدیریت جدید محول و پس از آن بلافاصله در هتل شهریار بازیکنان اردوی خویش را برگزار و پس از بازی نیز پاداش خویش را دریافت نمودند.

لازم به ذکر است از همان لحظه محول شدن مالکیت و مدیریت جدید به باشگاه، ارتباط فوری با مدیربرنامه بازیکن خارجی برقرار و منابع مالی لازم تامین و در حال تنظیم اسناد مربوطه جهت واریز مبلغ به بازیکن خارجی برای باز کردن پنجره باشگاه میباشیم‌.

با توجه به زمانبر بودن نشستن پول در حساب بازیکن انشاالله مسولان استانی و مدیران فدراسیون همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا امروز و یا قبل از پایان زمان نقل و انتقالات این امر محقق شود. (اقدامات لازم برای جذب بازیکنان هم انجام شده است)

همچنین با معرفی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سهامداران جدید و همکاری مدیران قبلی در حال ثبت شرکتی و باز شدن حساب باشگاه میباشیم و با توجه به قوانین بانکی و لزوم شفافیت در مبادلات پولی، جهت رفع شبهات در بحث پولشویی برای مالک، سرمایه گذار و مدیران باشگاه از مدیران استانی بویژه استاندار محترم خواهشمندیم دستور فوری برای تسریع در ثبت شرکتها، انتقال مالکیت و باز شدن حساب باشگاه صادر فرمایند.

باشگاه اعلام میدارد توسط سرمایه گذاران، حامیان مالی و مدیرعامل محترم پول و منابع ریالی جهت پرداختی به بازیکنان آماده میباشد. که انشالله بلافاصله پس از باز شدن حساب باشگاه بصورت قانونی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بدینوسیله از بازیکنان و کادرفنی و هواداران عزیز تقاضا میکنیم با صبوری و اندکی دادن زمان به مدیران جدید همکاری لازم را مبذول داشته تا انشاالله بتوانیم مشکلات باشگاه را حل و‌ فصل کنیم.

"باشگاه ماشین سازی تبریز"