۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

کرمی: از نتیجه بازی راضی هستم/ پنالتی که انگیزه ما را بالا برد

سرمربی البرز گفت: ما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل‌های خورده را جبران کنیم و در مجموع از نتیجه بازی راضی هستم.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۶
کرمی: از نتیجه بازی راضی هستم/ پنالتی که انگیزه ما را بالا برد

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، پرستو کرمی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج در جمع خبرنگاران گفت: ما وقت اول دو گل خوردیم و از بچه‌ها راضی نبودم ولی در نیمه دوم توانستیم متفاوت ظاهر شویم و کامبک بزنیم و به بازی برگردیم و از این حرکت رو به جلو تیم و نتیجه‌ای که مقابل تیم خوب ذوب آهن کسب کردیم راضی هستم و بچه‌ها ثابت کردند که می‌توانند تیم نیم فصل اول باشند.

سرمربی هیات البرز در خصوص به هدر رفتن پنالتی تیمش توسط سارا قمی در این بازی اظهار کرد: درست ما نتوانستیم این پنالتی را به گل تبدیل کنیم ولی همین امر سبب شد انگیزه بچه‌ها بیشتر شود که در نیمه دوم توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم.

کرمی از حضور هواداران کرجی در این بازی هم ابراز رضایت کرد و در این خصوص گفت: حضور آن‌ها تأثیر فوق العاده‌ای در بازی داشت و به خوبی ما را تشویق کردند که حتی صدای من هم به بازیکنان نمی‌رسید و طوری به بازیکنان انرژی دادند که ما خودمان نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
ترند های روز