۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

عزیزپور: باختیم ولی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی پالایش گاز ایلام گفت: علیرغم باخت دو گله و در روزی که دو بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بچه‌ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی عملکرد خوبی داشتند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۷۷۰۸
عزیزپور: باختیم ولی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، ندا عزیزپور سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام پس از شکست دو بر صفر شب گذشته تیمش به خبرنگار ما گفت: علیرغم باخت بازی خوبی انجام دادیم در حالی که هلاله عبدالهی و طاهره آزادی دو مهره کلیدی تیم را در اختیار نداشتیم و حتی مریم نامی دروازه بان تیم را در اواسط نیمه دوم بدلیل مصدومیت از ناحیه انگشت دست از دست دادیم.
 
وی تصریح کرد: بچه‌های ما فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و همه انتظار باخت پر گل از تیم ما را داشتند و اگر تیم کامل بود می‌توانستیم از سیرجان امتیاز هم بگیریم.

سرمربی پالایش گاز ایلام ضمن رضایت از خط دفاعی تیمش عنوان کرد: شهرداری سیرجان با بازیکنان شاخص و ملی پوشی که دارد خط دفاعی ما را اذیت کرد و بچه‌ها بیش از توان خود بازی کردند و روز سختی پشت سرگذاشتند.

عزیزپور در خصوص بازی بعد تیمش هم اظهار کرد: بازی بعدی ما مقابل زارع باتری در سنندج است و همه تیم‌ها سخت هستند ولی امیدواریم با دست پر برگردیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
ترند های روز