۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
اختصاصی دی اسپورت

عبور بمی‌ها از مرز ۱۰۰ گل/ متفاوت‌ترین قهرمانی در انتظار خاتون

تیم فوتبال خاتون بم از مرز یکصد گل در هفته نوزدهم گذشت تا متفاوت‌ترین قهرمانی در انتظار آن‌ها باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۷۹۴۷
عبور بمی‌ها از مرز ۱۰۰ گل/ متفاوت‌ترین قهرمانی در انتظار خاتون

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، وقتی همیشه اسم فوتبال بانوان بم به میان می‌آید بی‌اختیار همراه با نام مرضیه جعفری عجین می‌شود تا افتخارات فوتبال بم به این مربی با دانش کشورمان ارتباط پیدا کند.

چه زمانی که شهرداری بم بود و چه این فصل که با نام خاتون در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کرده همیشه به دنبال اقتدار و اثبات شایستگی‌های بانوان این شهر بوده و هیچ وقت هم به مسائل حاشیه‌ای دامن نزد که همین امر شاید یکی از رموز موفقیت‌های این مربی بزرگ فوتبال کشورمان بوده تا بیشترین تاج قهرمانی را روی سر خود ببیند.

عبور بمی‌ها از مرز ۱۰۰ تایی‌ها

زنان خاتون بم در هفته نوزدهم لیگ برتر در شهرکرد به مصاف ملی‌پوشان این شهر رفتند و موفق شدند در یک بازی کاملاً یکطرفه میزبان خود را با ۱۴ گل شکست دهند تا ثابت کنند در فوتبال حرفه‌ای نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و می‌بایست همیشه پرقدرت ظاهر شد و حال آن حریف ملی‌پوشان باشد یا شهرداری سیرجان و یا هر تیم دیگری.

با این تعداد گل حالا آن‌ها به اولین تیمی در لیگ این فصل لقب گرفتند که از مرز ۱۰۰ گل عبور کردند و یک گل هم بیشتر از این تعداد به ثمر رساندند و قطعاً آن‌ها دنبال این خواهند بود که این تعداد گل‌ها را در سه بازی باقیمانده لیگ افزایش داده تا رکوردی قابل توجه را رقم بزنند و جدا از مسئله خط حمله، این تیم در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی داشته و در فصلی که بهترین‌های خود را در خطوط دفاعی بنا به دلایلی در اختیار ندارند فقط ۹ گل دریافت کرده‌اند تا پس از سپاهان دومین خط دفاعی برتر لیگ لقب بگیرند و چه بسا که این رکورد در خط دفاعی در بازی حساس هفته بیستم مقابل سپاهان مدعی هم شکسته شود و جای این تیم اصفهانی را هم بگیرند.

عبور بمی‌ها از مرز ۱۰۰ گل/ متفاوت‌ترین قهرمانی در انتظار خاتون

قنبری و نقش موثرش در خاتون

بعضی اسم‌ها خود به خود با هم جفت و جور می‌شوند و همیشه در کنار هم معنی پیدا می‌کنند که نام زهرا قنبری و خانم گل از جمله اینها می‌باشد تا این مهاجم سرشناس فوتبال کشورمان همچنان زهردار و بوی گل بدهد و مهاجم بی‌رحم محوطه جریمه حریفان لقب بگیرد.

قنبری علاوه بر تجربه گرانبهایش در فاز هجومی تیمش، در امر گلزنی به خوبی موفق عمل کرده و ۳۷ گل به ثمر رسانده و فاصله ۶ گله با هاجر دباغی مهاجم سپاهان پیدا کرده و خیلی امیدوار است تا امسال نیز عنوان خانم گلی لیگ را بدست آورد که دور از دسترس نیست.

متفاوت‌ترین قهرمانی در انتظار بمی‌ها

نگارنده این پاراگراف از این گزارش خیلی گنگ در مورد اتفاقی صحبت خواهد کرد که اگر بمی‌ها بتوانند قهرمانی لیگ را تصاحب کنند یکی از خاص‌ترین جامی خواهد بود که تاریخ این باشگاه به چشم خواهد دید و لذت بخش خاصی خواهد داشت چون نقشه این قهرمانی از ابتدای فصل به کارگردانی بازیکنان این تیم کشیده شده و خیلی مصمم و با انگیزه هستند تا این نقشه عملی شود و خیلی‌ها منتظر این قهرمانی هستند که این اتفاق بزرگ رخ دهد که البته در آینده راز و رمز این قهرمانی خاص مشخص خواهد شد.