۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

خون جوانی در رگ‌های فوتبال قائمشهر

رئیس جدید هیات فوتبال، فوتبالی ترین شهرستان مازندران به زودی معرفی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ وجود باشگاه نساجی در قائمشهر، موجب شده تا هیات فوتبال این شهرستان همواره مورد توجه سیاسیون و مدیرانی با لابی های پشت پرده قوی قرار داشته باشد، به طوری که در دوره های پیشین، مدیرانی با پست های سیاسی و یا به واسطه داشتن آشنایانی در حد نمایندگان مردم در بهارستان به این صندلی می رسیدند ولی اینبار گویا ماجرا کمی با دوره های قبلی فرق دارد.

با پایان دوره ریاست رضا درویشی در هیات فوتبال قائمشهر، هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران پس از مشورت با برخی سیاسیون، روی سه گزینه به اجماع نظر رسیدند ولی گویا از بین این سه نفر، یکی به دلیل داشتن کارنامه ضعیف و غیرقابل دفاع در زمان تصدی این پست طی سال های گذشته و دیگری به دلیل مشغله زیادی که در یکی از ارگان های دولتی پایتخت دارد از این جمع سه نفره کنار رفتند تا تنها یک گزینه باقی بماند.

آنطور که شنیده می شود کسانی که در انتخاب رییس جدید هیات فوتبالی ترین شهرستان مازندران صاحب رای هستند، روی مدیر جدید هیات فوتبال شهرستان قائمشهر به جمع بندی رسیدند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی یکی دو روز اینده او را معرفی خواهند کرد.
در مورد رییس جدید هیات فوتبال شهرستان قائمشهر همین بس که وی با نیروی جوانی که دارد، اگر از افراد باتجربه در کنار خود بهره ببرد، فوتبال قائمشهر از زمان ریاست درویشی هم پیشرفت چشمگیرتری خواهد داشت.