۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جهانچی: اتفاقات البرز زیبنده فوتبال بانوان نبود

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: اتفاقات و حواشی که در کرج اتفاق افتاد را در عمر فوتبالی‌ام ندیده بودم و بدترین الفاظ شنیده شد که زیبنده فوتبال بانوان نیست.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴
جهانچی: اتفاقات البرز در زیبنده فوتبال بانوان نبود

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، معصومه جهانچی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل نماینده البرز به میزبانی حریف انتقاد کرد و در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پزشک و مربی ما آقا هستند که در بیشتر بازی‌ها حضور دارند و پس از انجام کارهای مربوط به قسمت ویژه می‌روند که در بازی با البرز حراست ورزشگاه با صدای بلند پشت درب رختکن ما خواستار بیرون رفتن پزشک بود و این در حالی است که راننده آمبولانس و پزشکیارهای ورزشگاه همگی مرد بودند ولی پزشک ما را با الفاظی رکیک از ورزشگاه بیرون کردند که این در شأن فوتبال ما نخواهد بود و این حواشی قشنگ نیست.

سرمربی ملوان بندرانزلی با انتقاد شدید از نحوه برخورد مسوولان البرز اظهار کرد: سرپرست البرز با خانم بوداغی نماینده فدراسیون درگیر شد و صحبت‌های به وی زد که در شأن یک مدیر فوتبالی نیست و این اتفاقات زیبنده فوتبال بانوان نخواهد بود و جالب اینکه نماینده هیات البرز مرتباً در رختکن ما حضور داشت که این قانون را من در ۲۵ سال حضور فوتبالی‌ام تا حالا ندیده بودم و در مجموع میزبانی البرز خوب نبود.

وی تصریح کرد: ما در شهرهای زیادی به میدان رفتیم که تا حالا چنین مشکلاتی ندیده و نداشتیم ولی هدف مسوولان البرز از قبل بهم زدن تمرکز بازیکنان ما بود و حتی بازیکنان این تیم با بچه‌های ما هم درگیر شدند و اگر مدیریت خانم بوداغی نبود جو متشنج‌تر هم می‌شد.

جهانچی با بیان اینکه در مقابل حواشی البرزی‌ها با صبر و متانت تیم را مدیریت کردیم عنوان کرد: با وجود اینکه مربیان ما الفاظ خیلی زشتی را شنیدن ولی ما آن‌ها را به آرامش دعوت کردیم و فوتبال بانوان بر خلاف آقایان از خیلی مسائل محروم است و نباید چنین حرکاتی در آن دیده شود.

معصومه جهانچی در ادامه اضافه کرد: البرز در این دیدار تماشاگر مرد هم داشت وکسی به آن‌ها کاری نداشت ولی پزشک مرد ما که مَحرم می‌باشد به آن ایراد گرفتند و حساسیت به خرج دادند که این برنامه ریزی‌ها در جهت بهم زدن تمرکز ملوان از قبل برنامه ریزی شده بود.

سرمربی ملوان بندر انزلی در پایان بیان کرد: ما می‌بایست کاری کنیم که فوتبال بانوان به لحاظ اخلاقی و فنی در سطح بالایی دیده شود ولی این حرکات باعث می‌شود فوتبال ما بیشتر ضربه بخورد.
ترند های روز