۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
اختصاصی دی اسپورت

جلال نسب جنگجوی تمام عیار

هافبک شهرداری سیرجان در این فصل از لیگ برتر توانست به خوبی شایستگی‌های خود را به اثبات برساند تا تبدیل به یک مهره قابل اعتماد برای مریم جهانجاتی در خط میانی باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۸۰۳۳
جلال نسب جنگجوی تمام عیار

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، رقیه جلال نسب در اولین سال حضورش در تیم قهرمان لیگ برتر روی نیمکت بود ولی تلاش چشمگیر این بازیکن و قابلیتی که مریم جهانجاتی در این بازیکن دید سبب شد تا هافبک ملی‌پوش شهرداری چی‌ها در دومین سال حضورش در این باشگاه به شرایط آرمانی خود نزدیک شود و در ترکیب جای بگیرد.

تلاش این بازیکن در کنار حمایت‌های کادر فنی سبب شد تا جلال نسب در این فصل در همه بازی‌های لیگ در ترکیب ثابت شهرداری سیرجان قرار بگیرد که این نشان از ارتقا فنی این بازیکن از دیدگاه جهانجاتی باشد که توانسته پیشرفت چشمگیر فوتبالی خود را به رخ سرمربی بکشاند و حتی در جام باشگاه‌های آسیا یک گل زیبا نیز به ثمر برساند.

هافبک جنگنده سبزپوشان سیرجانی در میانه زمین یک طراح حرفه‌ای نشان داده و با ارسال‌های دقیق خود بارها مهاجمین خود را در موقعیت گلزنی قرار داده و همچنین قدرت حمل توپ بالا در کنار قدرت بدنی خوبی که در زمین نشان می‌دهد می‌تواند حرف‌های زیادی در تیم باشگاهی‌اش و همچنین تیم ملی کشورمان داشته باشد و عصای دست مربیان خود باشد.
ترند های روز