۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

ناظمی: به دنبال مجوزهای لازم جهت پخش زنده بازی‌ها هستیم

مسوول برگزاری لیگ بانوان گفت: با شرایط و مقرارت لازم به دنبال اخذ مجوزهای لازم جهت پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر بانوان در فصل جدید خواهیم بود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۸۱۰۰
ناظمی: به دنبال مجوزهای لازم جهت پخش زنده بازی‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، گلاره ناظمی در جشن قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در ایلام با ابراز رضایت از سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر بانوان اظهار کرد: با وجود بازی‌های تیم ملی، چهاردهمین دوره لیگ در سطح خیلی خوبی برگزار شد و علیرغم اینکه بازی‌ها طولانی شد ولی با همکاری باشگاه‌ها موفق شدیم فصل خوبی پشت سر بزاریم و با قهرمانی خاتون بم امسال نماینده‌ای در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشیم. 

مسوول برگزاری بازی‌های لیگ بانوان در خصوص شرایط لیگ جدید هم گفت: فصل جدید نیز با ۱۲ تیم برگزار خواهد شد که در این فصل با سقوط دو تیم سارگل بوشهر و ملی‌پوشان شهرکرد، دو تیم صعود کننده کران فارس و بادرود تهران جایگزین آن‌ها خواهند شد. 

ناظمی در خصوص شرایط پخش زنده بازیهای لیگ برتر بانوان هم عنوان کرد: امکان پخش مستقیم دیدار تیم‌های خانوان بم و پالایش گاز ایلام با شرایط و مقرارتی که وضع شد انجام گردید و امیدواریم در فصل جدید این امکان باز هم فراهم شود و به دنبال گرفتن مجوزهای لازم برای پخش زنده این بازی‌ها خواهیم بود.

ترند های روز