۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
به دنبال حل موانع جذب بازیکن هستیم؛

جمشیدیان: رویکردمان در نقل و انتقالات از پیش تعیین شده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از فرصت نیم فصل نتوانسته‌ایم استفاده کنیم و امیدواریم در آخرین روزهای نقل و انتقالات بتوانیم با جذب بازیکنان مد نظرمان تیم را تقویت کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۱
جمشیدیان: رویکردمان در نقل و انتقالات از پیش تعیین شده است
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت با اشاره به نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: اکثر تیم‌ها به خوبی از این فرصت ارزشمند برای تقویت نقاط ضعف خود استفاده کردند ولی متأسفانه سه بازی گذشته را به خاطر پنجره بسته نقل و انتقالاتی از دست داده‌ایم و امیدواریم در روزهای پایانی بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: ما متأسفانه شرایط بسیار سختی را در این مدت پشت‌سر گذاشتیم و با محدودیت‌های زیادی که در انتخاب و جذب بازیکن داریم، تقویت تیم کاری بسیار دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مشکلات همواره در کنار ما هستند، گفت:در مدتی که مسئولیت تیم را به عهده گرفته‌ام همواره با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده‌ایم اما مدیریت باشگاه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهردار محترم در کنار ما هستند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: ۵ بازیکن به قطعیت تا به امروز به ما اضافه شده‌اند و شاید این نفرات افزایش نیز پیدا کنند اما امیدوارم پنجره ما باز شود تا بتوانیم با تقویت تیم کیفیت بهتری را ارائه دهیم.

وی با اشاره به شاکله اصلی تیم بیان کرد: شاکله اصلی تیم را بازیکنان بومی و بازیکنانی که سابقه حضور در فوتبال همدان را دارند تشکیل داده و امیدوارم بتوانیم در همین مسیر تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: پنجره بسته نقل و انتقالات، مبالغ بالای درخواستی بازیکنان، پیشنهادات سنگین از طرف رقبا و کمبود بازیکن با کیفیت در نقل و انتقالات نیم فصل بزرگ‌ترین موانع ما برای تقویت تیم بوده که در چنین شرایطی اضافه کردن بازیکن انرژی بالایی از ما می‌گیرد.

وی افزود: با جلسه‌ای که با معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان داشتم و با مساعدت مدیر سازمان آقای بلاغی مطمئنم که طی روز های آتی مشکلات نقل و انتقالاتی بر طرف خواهد شد و پیگیری‌های لازم از طرف سرپرست به ثمر خواهد نشست.
ترند های روز