۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
مس سونگون یک - خیبر خرم اباد صفر؛

باخت خیبر و صدرنشینی مس دو اتفاق غیر منتظره در تبریز

مس سونگون موفق شد پیروزی ارزشمند خانگی را به دست بیاورد و دومین شکست فصل خیبر خرم‌آباد را رقم بزند.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۴
باخت خیبر و صدرنشینی مس دو اتفاق غیر منتظره در تبریز
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که با دو‌ برد از دو بازی ابتدایی به صدر جدول لیگ یک تکیه زده بود، امروز در‌ حساس‌ترین بازی هفته سوم به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت.

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و شاگردان مهدی بخشی‌زاده‌ با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل خیبر صدرنشینی‌شان را با اقتدار تثبیت کردند.

مس سونگون ورزقان شروعی طوفانی در این دیدار داشت و در ثانیه‌های ابتدایی بازی روی ارسال مهدی فرج‌پور از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر مهدی قریشی دروازه خیبر را تهدید کرد که گلر حریف آن را به شکل ناقص دفع کرد تا حسین فلاحیان روی ریباند گلزنی کند.

نارنجی‌پوشان با حفظ این گل با برتری یک بر صفر راهی رختکن شدند و در نیمه دوم را هم با حفظ نتیجه مقابل شاگردان رضا مهاجری توانستند به پیروزی ارزشمند خانگی برسند.

با وجود تلاش خیبر در نیمه دوم نتیجه بازی تغییری نکرد و تیم مس سونگون توانست به پیروزی یک بر صفر رسیده و هفته سوم لیگ دسته اول را با 9 امتیاز و صدرنشینی به پایان برساند.

خیبر خرم آباد در نیمه دوم توسط حسین نخودکار به گل تساوی دست یافت در شرایطی که داور و کمک داور به نشانه گل وسط رمین را نشان دادند اما به یکباره نظر داور تغییر کرد و گل به ثمر رسیده را مردود اعلام کرد؛ داور اعتقاد داشت این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و آن را به همین دلیل مردود اعلام کرد تا با اعتراض خیبری ها مواجه شود.