۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
سرمربی خیبر مشتری دست به نقد پیدا کرد؛

پیشنهاد دو تیم لیگ برتری به رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد دو پیشنهاد سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۹۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم خیبر خرم‌آباد در فصل جاری لیگ آزادگان با هدایت رضا مهاجری ثبات نتیجه‌گیری خوب داشته به طوری که همین امر مهم موجب شده تا مالک و مدیریت این باشگاه که در سالیان گذشته دست به تغییرات زیادی در راس کادرفنی ایجاد می‌کردند به شاکله کادر خود دست نزده و با سرمربی و کادری که از ابتدای فصل مسابقات را شروع کرده به کار خود ادامه دهند.

خیبر خرم‌آباد با سرمربیگری مربی مشهدی و باتجربه خود عملکرد مناسبی در لیگ دسته اول کشور داشته که این عملکرد توام با نتیجه‌گیری فوق العاده آنها شده به طوری که پرهوادارترین غرب کشور را به عنوان یکی از مدعی اصلی صعود و قهرمانی معرفی کرده است.

کسب ۱۴ پیروزی از ۱۹ مسابقه و ثبت ۴۳ امتیاز و تجربه تنها یک شکست و همچنین در اختیار داشتن برترین خط حمله با ۳۱ گل زده و برترین خط دفاع با ۹ گل خورده مدیران باشگاه‌های لیگ برتری را که تیم‌های‌ تحت مدیریت‌شان با جدایی و یا برکناری مربی قبلی، بدون سرمربی مانده‌اند مجاب کرده تا برای مذاکره و سپردن هدایت تیم‌های‌شان به سراغ مربیان موفق لیگ دسته اولی بروند که نتایج بهتری را کسب کرده‌اند.

رضا مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد یکی از آن مربیانی است که به واسطه تجربه بیشترش در امر سرمربیگری در تیم‌های مختلف لیگ برتری، سابقه صعود تیمش از لیگ یک به لیگ برتر و همچنین نتایج درخشانی که با تیم فعلی‌اش در لیگ آزادگان بدست آورده مورد توجه دو باشگاه لیگ برتری قرار گرفته و در شرایطی که خیبر در اوج رقابت با سایر تیم‌های مدعی برای صعود و کسب مقام قهرمانی لیگ یک است از این دو باشگاه نیز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور دریافت کرده است. 

با پیشنهاد سرمربیگری دو باشگاه لیگ برتری به رضا مهاجری حالا باشگاه خیبر خرم‌آباد در کوران رقابت با سایر مدعیان با چالش جدی حفظ سرمربی خود مواجه شده است. هر چند باشگاه خیبر در نیم فصل دوم با مدیریت صحیحی که داشته اجازه جدایی به هیچ یک از بازیکنانش که با پیشنهادهای مختلف و وسوسه انگیز روبرو بودند، نداده است اما با توجه به رضایت مالک باشگاه به جدایی فراز کمالوند از جمع خیبری‌ها پس از حدود دو سال به نظر می رسد جدایی مهاجری از سفید و سبزپوشان خرم‌آبادی دور از دسترس نباشد.