۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
استقلال ملاثانی 0 - نفت و گاز گچساران 0؛

توقف آبی پوش مقابل تیم یک استقلالی

دتلاش شاگردان میثم سلیمانی و پیروز قربانی بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۹
توقف آبی پوش مقابل تیم یک استقلالی
به گزارش"دی اسپورت"؛ آخرین دیدار روز نخست هفته ششم لیگ در ورزشگاه غدیر اهواز بین استقلال آبی پوش ملاثانی و نفت و گاز گچساران انجام شد.

میثم سلیمانی سرمربی استقلال ملاثانی با ترکیب زیر تیمش را به میدان فرستاده:

علی کردانی، امیرحسین نشاط‌جو، آرش داجلیری، علی حمودی، وحید نامداری، رضا آنتیک، ادریس رحمانی، محمود صالحی، میلاد پاک پرور، امید صیدالی و ابوالفضل عکاشه.

در سوی مقابل وحید اصغرزاده، علی نبی‌زاده، محسن آقایی، علی قربان‌خانی، جلیل پناهی، علی حدادی‌فر، ساسان جعفری‌کیا، میثم مرادی، رضا خانی، محمدمهدی عسکری و رضا سلطانی، یازده بازیکن منتخب پیروز قربانی بودند.

بازی در نیمه اول با فشار و حملات ملاثانی استارت خورد، در این بازی عکاشه که در پست مهاجم نوک بازی می‌کرد در چندین صحنه پاس‌های پشت مدافع را دریافت می‌کرد و ۲ موقعیت نصف و نیمه را از دست داد.

در ادامه موقعیت نفت وگاز توسط رضا خانی را علی کردانی به زیبایی مهار کرد و در ادامه بازی در میانه زمین دنبال می‌شد که ادریس رحمانی هافبک آبی‌ها توانست نبض بازی را در دست بگیرد و باعث برنده شدن جنگ‌های میانه زمین شود اما نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی باز هم با حملات میزبان شروع شد و در دقیقه ۵۰ شوت زوزه کشان عکاشه با فاصله نزدیک از کنار دروازه حریف به اوت رفت. در چندین صحنه گچسارانی‌ها توپ‌های در عمق انداختند که با بی دقتی مهاجمان و هوشیاری مدافع استقلال به سرانجام نرسید تا در پایان دو تیم با تساوی بدون گل کار را به پایان ببرند.

با این تساوی نفت و گاز گچساران امتیازاتش را به عدد ۹ رساند و به رتبه هفتم رسید و استقلال ملاثانی ( با احتساب سه امتیاز منفی) امتیازاتش به عدد ۴ رسید و در جدول سیزدهم شد.