۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
راست و چپ خرم‌آبادی‌ها هماهنگ می‌درخشند؛

سهم بزرگ دغاغله از صدرنشینی خیبر

مدافع چپ خیبر خرم‌آباد سهم بزرگ و بیشتری در پیروزی پرگل و صدرنشینی تیمش دارد.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۷
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ خیبر خرم‌آباد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک خوشه طلایی را از پیش رو بردارد و با توجه به شکست و توقف سایر مدعیان چون چادرملو اردکان، سایپا تهران و فجرسپاسی و... با ۱۸ امتیاز به تنهایی به صدر جدول لیگ یک تکیه بزند.

در ادامه درخشش و هنرنمایی مدافعان کناری و وینگرهای خیبر خرم‌آباد در هفته‌های اخیر؛ آنها در این هفته نیز نمایش فوق العاده‌ای داشتند و توانستند علاوه بر ارائه بازی زیبا و قابل قبول در امر ایجاد موقعیت‌، شرکت در حملات موثر، گلزنی و ارسال پاس گل موفق ظاهر شوند تا نقش بسزایی در موفقیت تیمشان داشته باشند.

علیرضا دغاغله که طی انتقالی موفق در ابتدای فصل از تیم نفت مسجدسلیمان به تیم خیبر خرم‌آباد ملحق شد، یکی از مدافعان کناری این تیم است که در ۸ هفته ابتدایی توانسته در کنار مدافعان کناری و وینگر‌هایی چون سجاد دانایی، سیدمحمد ستاری، مهرداد قنبری و... در ترکیب خیبری‌ها بدرخشد و خود را به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل کند، دغاغله که قابلیت بازی در دو پست دفاع چپ و پیستون چپ را دارد، میل به هجوم او موجب شده است که رضا مهاجری از وی در ترکیب تیم خیبر در هر دو پست بکار گیرد.

او در دیدار برابر خوشه طلایی در پست تخصصی دفاع چپ به میدان رفت و توانست با میل به هجوم و نفوذهای موثر خود پاس گل سوم و پنجم تیمش را به هم تیمی‌های خود ارسال کند تا سهم بزرگی در پیروزی پرگل تیمش و صعود تیم خیبر به صدر جدول داشته باشد، البته دغاغله در نیمه نخست پس از گل سوم تیمش موفق شد یک ضربه پنالتی نیز بدست آورد که مهرداد حیدری نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

مدافع چپ خیبر با دو پاس گل خود به رتبه سوم برترین پاسورهای لیگ یک صعود کرد، با توجه به اینکه فصل قبل احسان جودکی مدافع - وینگر چپ سابق شمس آذر توانست با ارسال ۱۱ پاس گل عنوان آقای پاسور لیگ یک را به خود اختصاص دهد؛ دغاغله نیز این امید را دارد تا به عنوان یک مدافع چپ با رقابت با سایر مدعیان، در نهایت بتواند آقای پاسور‌های لیگ آزادگان شود.