۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

رد پای مجدد دغاغله در صدرنشینی خیبر!

مدافع چپ خیبر خرم آباد به مانند هفته هشتم بار دیگر برای تیمش موثر واقع شد تا در صدرنشینی تیمش تاثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۷
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ علیرضا دغاغله مدافع چپ خیبر خرم‌آباد که به دلیل میل بالای تهاجمی‌اش؛ با نظر رضا مهاجری یک خط جلوتر و در پست پیستون چپ نیز به کار گرفته می‌شود، در طول ۱۰ هفته برگزار شده لیگ یک توانسته نمایش قابلی قبولی را در ترکیب تیمش داشته باشد به طوری که او به واسطه عملکرد مطلوبش سه بار در هفته‌های مختلف از سوی کارشناسان پایگاه خبری فوتبال آزادگان (دی‌اسپورت) به عنوان برترین بازیکن انتخاب و در تیم منتخب هفته نیز قرار گرفته است تا یکی از مهره‌های کلیدی و موثر تیمش لقب بگیرد.

با وجود اینکه پست تخصصی دغاغله در جناح چپ خط دفاعی است اما او با توجه به اینکه قابلیت بازی در پست پیستون و وینگر را دارد از این رو با نظر سرمربی خیبر در حملات نیز شرکت موثری دارد به طوری که حاصل آن تابحال ثبت دو پاس گل از سوی این مدافع اصالتا خوزستانی شده است.

خیبر در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک خوشه طلایی را شکست دهد و در پایان این هفته به صدر جدول صعود کند، مدافع خوزستانی خیبر در این بازی پاس گل‌های سوم و پنجم را به هم تیمی‌هایش ارسال کرد تا سهم بزرگی در صدرنشینی تیمش داشته باشد.

خیبر که در هفته نهم صدر جدول را به فجرسپاسی تحویل داده بود؛ در هفته دهم توانست بار دیگر با نمایش ایده‌آل و تاثیرگذاری مستقیم مدافع خوزستانی خود در دقایق پایانی مسابقه به گل پیروزی بخش دست یابد و مجددا به صدر جدول بازگردد. نفوذ و ارسال دغاغله در دقیقه ۸۴ با برخورد به مدافع سایپا راهی کرنر شد تا در نهایت توپ ارسالی مهرداد قنبری از نقطه کرنر تبدیل به تک گل سه امتیازی و پیروزی بخش خرم‌آبادی‌ها شود تا این تیم صدر جدول را از تیم شیرازی پس بگیرد.

البته دغاغله در طول بازی بارها با نفوذ و ارسال‌های خود موقعیت‌های گلزنی را بر روی دروازه خودروسازان ایجاد کرد که کم دقتی بازیکنان خیبر در زدن ضربات آخر و دفع توپ توسط مدافعان سایپا با هوشیاری کامل مانع گلزنی برای تیم میزبان شد. در یک صحنه نیز خود دغاغله در موقعیت گلزنی قرار گرفت که توپ ارسالی بر روی پای او ننشست تا شوت وی راهی به دروازه نداشته باشد.