۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
هر کسی مسئولیت برگزاری مسابقه بدون اتفاقات پشت‌پرده را بپذیرد!

بيانيه باشگاه پارس جم در ارتباط با داوری بازی با خیبر

باشگاه پارس جنوبی جم در آستانه دیدار این تیم برابر خیبر خرم‌آباد بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ باشگاه پارس جنوبی جم در فاصله ۲۴ ساعت مانده به نخستین بازی تیم خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک، بیانیه‌ای را صادر کرد.

باشگاه پارس جنوبی جم ضمن اینکه بازی فردای تیمش برابر خیبر خرم‌آباد را مسابقه‌ بزرگی نامید، ابراز امیدواری کرد علاوه بر اینکه آرامش، تمرکز و اخلاق در مسابقه حکم‌فرما باشد، کوبل داوری نیز عدالت را رعایت کند.

در بیانیه باشگاه پارس جنوبی جم آمده است:

در پاسخ به تماس‌‎های صورت گرفته و سوالات رسانه‌ها در پی طرح بعضی مباحث مرتبط با بازی روز جمعه اعلام می‌دارد؛ به جامعه داوران فوتبال ایران و همچنین تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری در انتخاب آقای زمانی، داور ارزشمند فوتبال کشورمان برای قضاوت دربی، احترام می‌گذارد.

این بازی بزرگ لیگ آزادگان، همیشه یکی از مهم‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین رقابت چند فصل اخیر فوتبال کشور به شمار می‌رود و نیاز است که همه اهالی فوتبال به‌ویژه عوامل درگیر با این مسابقه، برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند تا آرامش بر اردوی هر دو تیم حکم‌فرما شود.

عدالت، آرامش، تمرکز و اخلاق، تنها واژه‌های محبوب و مورد انتظار باشگاه پارس جنوبی جم است که امیدواریم قبل، حین و بعد از این دیدار رعایت شود.

برای رسیدن به نمود عملی این واژه‌ها، نیاز به همدلی و هماهنگی همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال ایران است.

هر کسی باید نقش و مسئولیت خود در رقم زدن یک بازی زیبا، بدون حرف و حدیث، اتفاقات پشت‌پرده و عاری از حاشیه را بپذیرد و آن را اجرا کند.