۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
می خواهیم مردم خرم آباد را خوشحال کنیم؛

عسگری: کاری به برنامه رقبا نداریم

گلزن خیبر خرم آباد می گوید تمام هدفشان خوشحالی هواداران خیبر است.
کد خبر: ۱۲۵۷۱۲

به گزارش"فوتبال آزادگان"، امیرحسین عسگری در مورد پیروزی خیبر مقابل مس سونگون گفت: تمرینات خوبی را در طول هفته  پشت سر گذاشتیم. نقاط ضعف و قدرت تیم حریف را به خوبی میدانستیم. کادر فنی نکات را به خوبی گوشزد کردند و خوشبختانه در این بازی موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. با توجه به برنامه ای که داشتیم ضربات ایستگاهی را در طول هفته تمرین کردیم و خوشبختانه روی دو تا ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. این برد هم از طرف کادرفنی و بازیکنانمان به همه هواداران خوب خیبر خرم آباد تقدیم می‌کنیم. 

او در مورد گلی که زد عنوان کرد: زحمت همه بچه ها بود. خوشحالم که تونستم زحمت آن ها را به ثمر بنشانم  و باعث خوشحالی هوادارانمان بشوم. 

این بازیکن در پایان در خصوص رقابت با چادرملو وهمچنین صعود افزود: من این تجربه را با مس کرمان داشتم. خارج از اینکه تیم های حریف چه برنامه ای دارند به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان و به دنبال پیاده کردن افکار کادرفنی مان در زمین هستیم و خوشبختانه با هم بستگی و یکدلی که درون تیممان از مدیریت و کادرفنی و بازیکنان وجود دارد امیدوارم بتوانیم این روند رو حفظ کنیم و در نهایت بتونیم باعث خوشحالی مردم خوب خرم آباد بشویم.

ترند های روز