۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
به بازیکنانم گفتم نباید متوسط فکر کنید و ذهن‌تان کوچک باشد؛

کلانتری: از صحبت‌هایم سوء برداشت شد؛ خوشحالم به شیراز برمی‌گردم

سرمربی مس سونگون می گوید صحبت های او در فضای مجازی تقطیع و منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ علی اصغر کلانتری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی تیمش برابر شهرداری آستارا گفت: بازی خیلی خوبی بود، از بازیکنانم راضی بودم، با تغییر تاکتیکی که داشتیم ۲ گل زدیم، ضمن اینکه می‌توانستیم از دقیقه ۷۰ به بعد ۴ یا ۵ گل دیگر هم بزنیم، تیم آستارا تیم خوبی بود اما ما در مقابل می‌خواستیم پیروز شویم که پیروز هم شدیم.

کلانتری ادامه داد: از اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم اما تنها به دو گل رسیدیم من را ناراحت می‌کند که انشاء الله روی این نقیصه هم تمرین می‌کنیم تا شرایط‌مان روی مسئله گلزنی بهتر شود، الان موقعیت‌های گلزنی زیادی می سازیم که باید این موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری بازی با شهرداری آستارا هم گفت: اگر داور می‌خواست قانون را به درستی رعایت کند باید دو بازیکن حریف اخراج می‌شد، در یک صحنه بازیکن حریف با آرنج به صورت فرزان دانا زد که داور به کارت زرد اکتفا کرد و در مقاطعی بازی از دست داور خارج شد، انشا الله شرایطی به وجود بیاید که وضعیت داوری نیز روز به روز بهتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دورنمای این باشگاه برای نیم فصل دوم چه چیزی است، بیان داشت: کاری که انجام می‌دهیم، کار دسته جمعی است. از روز اولی که به تیم اضافه شدم به بازیکنانم گفتم نباید متوسط فکر کنید، نباید فکر کنید و دنبال این مسئله باشید که فقط سهمیه تیم حفظ شود چرا که این موضوع نشان می‌دهد ذهن‌ شما کوچک است و من هم دوست ندارم در تیمم چنین ذهن‌هایی وجود داشته باشد. هنوز راضی نیستم چرا که با آن فرم تیمی که مدنظرم است فاصله داریم ولی با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام می‌دهند و زحمات تمام اعضای کادر و بازیکنان روز به روز در حال بهتر شدن هستیم، شک نکنید این اتفاق هم می‌افتد و دنبال یک جایگاه خیلی خوبی هستیم که بتوانیم بهترین جایگاهی که در دسترس‌مان باشد را در پایان فصل بدست آوریم.

او در مورد سوء برداشتی که از صحبت‌هایش پس از بازی با شهرداری آستارا توسط برخی رسانه‌های شیرازی شده بود؛ اظهار داشت: خبرنگاری از من سوال کرد شما با توجه به اینکه شیرازی هستید در این چند روز با سرمای شدید در تبریز چه کار می‌کنید؟ من هم در پاسخ سوال گفتم این شدت سرمایی که در طول چند روز اینجا دیدم و حس کردم در ۲۰ سال اخیر در شیراز هم چنین سرمایی ندیده بودم ولی با تمام وجود تمرینات‌مان را بدون تعطیلی ادامه می‌دهیم. اما بعضی از رسانه‌های شیرازی با شیطنت کلمه سرما را از جمله من حذف کرده و آن را وارونه و خلاف چیزی که من گفتم را انتشار دادند.

کلانتری در خصوص بازی بعدی تیمش با شهرراز و واکنش به دو موضوع مبنی بر اینکه تلاش این تیم برای جبران نتایج نامطلوب چند هفته اخیر جدابیت مسابقه را دو چندان کرده و علاوه بر آن تقابل وی به عنوان یک شیرازی با تیم همشهری خود این بازی را حیثیتی می‌کند، گفت: خوشحالم که بار دیگر به شیراز برمی‌گردم، دوستان خوبی هم در آنجا دارم، مهم تر از هر چیزی ستار زارع سرمربی این تیم است همیشه آرزو داشتم او را در سطح بالای مربیگری ببینم و مطمئنم یکی از مربیان آینده دار کشور خواهد شد، سال اول حضورشان در لیگ یک است، این لیگ فراز و نشیب‌های زیادی دارد ولی در کل مطمئنم نهایتا به جایگاهی که در خور شان ستار زارع و تیمش است خواهند رسید. همیشه یکی از کسانی بودم ستار را حمایت کردم و خیلی دوستش داشتم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی مس سونگون افزود: این بازی به مانند سایر بازی‌ها است، برای ارائه بازی جوانمردانه به شیراز می‌رویم، تلاش‌مان را در زمین می‌کنیم و نتیجه هم دست خداست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که حمایت مدیران باشگاه از زمان حضورش در مس چطور بوده است؛ بیان کرد: حمایت‌ها خوب است، مدیران باشگاه زحمات زیادی می‌کشند ما هم ممنون آنها هستیم، کار ما روی زمین نمانده و کاری نبوده ما بخواهیم اما آنها نخواهند که انجامش دهند، اگر در پایان به نتیجه‌ای هم برسیم قطعا حاصل کار و تلاش دسته جمعی بوده است. امیدوارم شرایط با حمایت مدیران روز به روز بهتر شود که بتوانیم فصل جاری را خوب به پایان برسانیم و جایگاه بهتری را نیز بدست آوریم.

ترند های روز