۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
از تراکتوری‌ها و شاگردان سابق تا عمر عبدالرحمن!

کولاک تیم تبریزی در نقل و انتقالات تابستانی

از ۱۹ بازیکن که با تیم مس سونگون قرارداد همکاری امضا کردند به صورت رسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۸۹۵۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ باشگاه مس سونگون ورزقان از ۱۹ بازیکن که با آنها قرارداد همکاری امضا کرده است به صورت رسمی رونمایی کرد.

محمد نصرتی سرمربی نام آشنای تیم تبریزی در نقل و انتقالات فعالیت و عملکرد مطلوبی داشته به طوری که توانسته تلفیقی از بازیکنانی باتجربه و توانمندی را در پست‌های مختلف که سابقه بازی در لیگ برتر و یا سابقه بازی بیشتر در لیگ دسته اول را در کارنامه دارند به خدمت بگیرد.

در لیست اسامی اعلام شده از سوی باشگاه مس سونگون نام بازیکنان نام آشنای مثل میرمهدی قریشی، مهدی حقیقت، محمد مسلمی پور که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند دیده می‌شود.

همچنین بازیکنانی باتجربه‌ای نظیر میلاد فراهانی، محمدعلی صفیا، رضا کرملاچعب، آزاد جعفرزاده و... که بازی در لیگ برتر در سوابق‌شان دیده می‌شود با تیم مس سونگون قرارداد امضاء کردند و در فصل پیش رو با پیراهن این تیم در میادین حضور خواهند یافت.

نکته جالب توجه لیست نقل و انتقالاتی باشگاه مس سونگون حضور رضا کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس و همچنین تیم‌های استقلال ملاثانی، ون‌پارس اصفهان که در اهواز و اصفهان به واسطه شکل ظاهری و مدل موهایش به او لقب عمر عبدالرحمن ایرانی را داده بودند!

بر پایه این گزارش؛ اسامی لیست ۱۹ نفره اعلام شده از سوی باشگاه مس سونگون به شرح زیر است:

بازیکنان جدید الورود
میلاد فراهانی، آزاد جعفرزاده، علی مولایی، محمد مسلمی پور، روح‌الله صفویان پور، یاشار احمدی، محمدعلی صفیا، رضا کرملاچعب، رضا آقابابایی، رضا پورمهدی، محمدحسین باباگلی، آیدین قهرمانی، مهدی دلاور زاده

بازیکنان تمدیدی
میرمهدی قریشی، محمد زینالی، حسین فلاحیان، مهدی حقیقت، مهدی فرج‌پور، میثم نامور، ماهان احمد‌زاده