۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

خرمگاه:شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم

دی اسپورت: مربی استقلال گفت: به خاطر گرمای هوا کار سختی داریم.
کد خبر: ۴۴۵۱۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم. تیم بسیار قابل و خوبی از نظر فنی هستند و بسیار منسجم. بازی آن ها با ذوب آهن و تراکتور را دیده ایم و می دانیم قهرمان لیگ قبل چه توانایی هایی دارد. ضمن این که به خاطر گرمای هوا کار سختی داریم.امیدواریم به کمک تماشاگران بتوانیم بازی مورد نظر خود را انجام بدهیم و در یک بازی تماشاگرپسند برنده بازی شویم.

وی درباره وضعیت آبی پوشان در ادامه فصل بیان داشت:با توجه به این که استقلال دیرتر کار خود را شروع کرد، نسبت به سایر تیم ها دیر تر به شرایط ایده آل می رسد. پیش بینی ما این است که هر چه بگذرد به شرایط آرمانی نزدیک تر می شویم و امیدوارم از همین بازی به آنچه می خواهیم برسیم.

خرمگاه درباره ناکامی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در سال های گذشته گفت: استقلال خوزستان از نظر کار فردی و گروهی بسیار قابل احترام است. اما این که ما تاحالا این تیم را در خوزستان نبرده ایم به گذشته مربوط است. شرایط در زمین مشخص می شود و امیدواریم مطابق پیش بینی های ما اتفاقات بازی بیفتد و از آن استفاده کنیم.



ترند های روز