۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

خرمگاه:منصوریان منظوری نداشت

دی اسپورت: مربی استقلال گفت:این همه بی حرمتی به منصوریان شد و او هم به نشست نیامد.
کد خبر: ۴۴۸۱۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد خرمگاه در خاتمه دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال درباره غیبت علیرضا منصوریان در نشست اظهار داشت: همه در ورزشگاه دیدند. اگر این بی حرمتی هایی که به منصوریان شد به هر کسی می شد این عکس العمل را داشت. این همه بی رحمتی به منصوریان شد و او هم به نشست نیامد.

وی افزود: منصوریان با نیامدن به نشست،  اعتراض خود را به اصحاب رسانه نشان داد. حالا اشتباهی شده و منصوریان صحبت هایی کرده است. البته منظورش آن چیزی نبوده که برداشت شده اما محیط ورزشی است و باید به هم احترام بگذاریم. نباید چنین شرایطی پدید آید. ما استقلالی ها خوزستان و اهواز را خانه خود می دانیم. فوتبال بازی کردیم و باختیم. شما قبول می کنید یک مربی خوزستانی در خارج از شهر خود با این برخورد رو به رو شود. حالا این که منصوریان این جا نیست، چه درست و چه غلط تصمیمی است که گرفته و من نماینده وی در نشست هستم. قشنگ نیست حرفهایی بزنیم که موجب ناراحتی مربی تیم شود. 

وی افزود: ما در نیمه اول موقعیتی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به توانایی های تیم مقابل شناخت کامل داشتیم و می دانستیم شرایط مسابقه چگونه خواهد بود. موقعیت زیاد خراب کردیم اما نتوانستیم به هدف آخر یعنی گلزنی برسیم. از بازی شاگردان خود و نوع تاکتیکی که انتحاب شده بود راضی هستیم. بازیکنان ما آنچه را می خواستیم پیاده کردند و تنها گل نزدند.

خرمگاه درباره ترکیب فرستاده شده به میدان و دلیل استفاده نکردن از آرش افشین خاطرنشان کرد: این به خاطر شرایط بازی بود. شرایطی هم پیش نیامد که از آرش افشین استفاده کنیم.

وی درباره ضعف بازی مدافعان استقلال در بازی امروز بیان داشت: امروز مدافعان وسطمان خوب بودند و عملکرد خوبی داشتند.

خرمگاه تصریح کرد:باید تلاش کنیم و بچه ها را به آن آمادگی که مورد نظرمان است برسانیم. با این شرایط هوا که در آن بازی کردیم از عملکرد تیم راضی هستیم. ما روز به روز بهتر خواهیم شد.



ترند های روز