۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
از بزرگداشت یاد مهدی محمدی تا شباهت عجیب برادران دغاغله!

حواشی دیدار تیم های مس کرمان و استقلال اهواز

دی اسپورت:بازی تیم های مس کرمان و استقلال اهواز که در ورزشگاه شهید باهنر برگزار شد دارای حواشی متعددی بود.
کد خبر: ۵۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":بازی تیم های مس کرمان و استقلال اهواز که در ورزشگاه شهید باهنر برگزار شد دارای حواشی متعددی بود. 

 

بمناسبت سالگرد درگذشت مهدی محمدی مربی سابق تیم مس کرمان، بازیکنان این تیم با پارچه نوشته ی یادبود او وارد میدان مسابقه شدند همچنین بازیکنان این تیم با اهدای گل به قاب تصویر او که در کنار زمین نصب شده بود یاد وی را گرامی داشتند و تماشاگران مس نیز با شعار محمدی روحت شاد به وی ادای احترام کردند. این بازی تقابل دو برادر دو قلو در تیم های روبرو نیز بود مهدی دغاغله که در تیم مس کرمان عضویت دارد و هادی دغاغله که در تیم استقلال اهواز حضور دارد و اتفاقا شباهت زیادی نیز به یکدیگر دارند و جالب تر اینکه هر دو بازیکن موفق شدند در این دیدار برای تیم های خود گلزنی کنند.

 





 

در جریان بازی مربی تیم استقلال اهواز بارها به همشهری بودن داور و سرمربی تیم مس اشاره کرد که هر بار با نگاه معنا دار منصور ابراهیم زاده مواجه شد. در بین دو نیمه بمناسبت شهادت امام جواد (ع) مراسم سوگواری در ورزشگاه برگزار شد. 

 

فرزاد حسین خانی بعد از چند بازی غیبت بدلیل مصدومیت در دقیقه ۷۳ بازی به میدان آمد و احمدرضا زنده روح بازوبند کاپیتانی را بر بازوی وی بست.

 

ماموران کنترل دوپینگ در این بازی از مهدی دغاغله و محمدرضا زینال خیری دو بازیکن تیم مس تست دوپینگ به عمل آوردند. در پایان بازی تماشاگران و هواداران تیم مس که از نتیجه بدست آمده رضایت نداشتند با سر دادن شعارهایی نسبت به عملکرد این تیم اعتراض کردند.