۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

داداش زاده:از دربی بوی مساوی می آید

دی اسپورت: پیشکسوت پرسپولیس و استقلال گفت: به چشم خودم در برزیل دیدم که برزیلی ها پیگیر دربی تهران بودند.
کد خبر: ۵۳۱۸۷

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، بهزاد داداش زاده در گفت و گو با کاپ،درباره دربی 83 و شرایط پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: من برای هر دو تیم بازی کردم. جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم و تجربه ام را خرج استقلال کردم و هر دو تیم را دوست دارم. چون برای هر دو تیم زحمت کشیدم و استخوان خرد کرده ام.

وی ادامه داد: شاید الان خیلی ها فکر کنند که چون پرسپولیس صدر جدول است و استقلال در انتهای جدول قرار دارد، حتما باید پرسپولیس برنده بازی باشد. هر چند معمولا وقتی دو تیم در چنین شرایطی بودند که یکی بالای جدول بوده و یکی پایین جدول، بازی مساوی شده است. من فکر می کنم که این بازی هم مساوی شود و به نظرم بوی مساوی می آید.

وی گفت: ضمن این که به نظرم در این بازی خاص هر دو مربی هم به مساوی راضی هستند. برای برانکو حفظ روند خوبی که در پیش گرفته با مساوی مقدور است و برای منصوریان هم نباختن در این بازی در اولویت قرار دارد.

داداش زاده افزود:در استقلال بعضی از بازیکنان نمی دانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند. آنها به راحتی موقعیت هایی را در بازی هدر می دهند که اصلا قابل تصور نیست. مثلا در همین بازی با ماشین سازی اگر بعضی از بازیکنان استقلال به فکر خودشان نبودند و دنبال بازی فانتزی نبودند، در همان نیمه اول استقلال باید سه بر صفر پیش می افتاد. 

وی ادامه داد: شنیدم که یکسری تهدیدات بر علیه منصوریان صورت گرفته و این  که اگر استقلال ببازد یا حتی مساوی کند ممکن است منصوریان برکنار شود. این اصلا درست نیست و باید به منصوریان فرصت داد. اگر پرسپولیس الان شرایط خیلی خوبی دارد به این دلیل است که پارسال طاهری پای برانکو ایستاد. مدیران استقلال هم باید پای منصوریان بایستند و از او حمایت کنند.

داداش زاده در انتها گفت: دربی تهران جزو بهترین دربی های دنیاست. من به چشم خودم در برزیل دیدم که برزیلی ها پیگیر دربی تهران بودند. امیدوارم که این دربی از نظر کیفیت در شان جایگاهش در دنیا باشد.