۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
انتخاب ها در همدان سیاسی است

علی لطیفی: نقشی در انتخاب سرمربی پاس نداشتم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در انتخاب احمد جمشیدیان نقشی نداشته ام.
کد خبر: ۸۷۰۶۰

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: حدود 2 ماه پیش با توجه به خاطرات خوبی که با مردم خوب همدان داشتم ، علارغم میل باطنی جهت حضور در لیگ دسته دوم و به درخواست امیر عظیمی به همدان آمدم و بدون هیچ چشم داشتی سعی کردم به تیم بزرگ پاس کمک کنم.

وی در خصوص انتخاب سرمربیگری جمشیدیان در تیم پاس همدان گفت: در بین مربیان بومی گل محمدی و طلایی منش بدلیل تجربه حضور در لیگ دسته دوم می توانست انتخاب بهتری باشد. در انتخاب احمد جمشیدیان هیچ نقشی نداشته ام ، معتقدم وی از لیگ دسته دوم شناخت کافی ندارد و این سرمایه بزرگ قربانی بازی های سیاسی می شود. البته با توجه به تجربه او در تیم های بزرگی چون استقلال ، سپاهان ، پیکان و .... اگر در لیگ برتر هدایت تیمی به جمشیدیان سپرده شود منطقی است اما من فکر میکنم انتخاب وی در لیگ 2 بزرگترین اشتباه بود.

 

لطیفی ادامه داد: همدان دارای مردمی خوب ، فهمیم است. این شهر دارای امکاناتی کم نظیر در فوتبال ایران است، لیاقت این مردم حضور در دسته دوم نیست. امروز میدانم علت سقوط آزاد پاس همدان از لیگ برتر به دسته سوم تصمیمات غیرفوتبالی بوده است.

 

وی با انتقاد از مسئولین همدان اذعان کرد: در انتخاب سرمربی من و امیر عظیمی مدیرعامل تیم تصمیم گیرنده نبودیم ، وقتی دیدم نظر من به عنوان مدیرفنی مهم نیست پس قید مشاوره را زدم و دیگر در این تیم هیچ گونه مسئولیتی نخواهم داشت.

آقای صوفی رئیس هیات فوتبال برای اهالی فوتبال همدان مردی بزرگ و قابل احترام است اما او با انتخاب های خود پاس را به سمت نابودی سوق داده است. چیزی که برای مسئولین همدان مهم نیست ، سرنوشت پاس است و معتقدم با این تصمیمات سیاسی تیم پاس این فصل نیز همانند فصل گذشته نتیجه نخواهد گرفت.

 

علی لطیفی گفت:  15 روز تا شروع لیگ دسته دوم باقی نمانده است ، تیمهای مدعی ضمن جذب بازیکن و آماده سازی پیش فصل ،  خود را برای حضوری قدرتمند مهیا کرده اند اما پاس با فرصت سوزی و از دست دادن مهره های مستعد کار سختی در این رقابتها دارد.

 

او در پایان گفت: مردم همدان همیشه در قلب من هستند و لطف شان را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. امیدوارم روزی پاس را در لیگ برتر ببینیم چراکه تمام دلخوشی این مردم همین تیم است.


انتهای پیام/

ترند های روز