۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
در گفت وگو باخبرنگار دی اسپورت:

سرمربی پاس: هیات مدیره قول حمایت داد

سرمربی تیم پاس همدان معتقد است اشتباهات داوری در دو بازی اخیر این تیم به ضرر شاگردانش بوده و انتظار می رود کمیته داوران با نظارت بهتر و دقت عمل بیشتر نسبت به انتخاب داوران اقدام کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲

احمد جمشیدیان در گفت وگو باخبرنگار دی اسپورت افزود: در بازی اول مقابل بعثت در سه صحنه با اشتباه غیرقابل بخشش کادر داوری مواجه شدیم که سه امتیاز شیرین را از ما گرفت. فیلم این صحنه ها را به کمیته داوران هم ارسال کردیم و آنها نیز اشتباه داور را تایید کردند اما چه فایده ای دارد وقتی سه امتیاز و سه گل مسلم از دست ما پرید.


وی اضافه کرد: در بازی مقابل شهرداری بندرعباس هم داور در حالیکه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، 7 دقیقه گرفت و در همان دقیقه هفتم هم گل خوردیم. اشتباه کمک های این مسابقه هم مشهود بود و در مجموع متضرر شدیم. حق ما در بندرعباس باخت نبود.


** هیات مدیره قول حمایت داد

سرمربی پاس پیرامون نشست شب گذشته با اعضای هیات مدیره باشگاه پاس گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم و اعضای هیات مدیره قول همکاری دادند.

احمد جمشیدیان افزود: قرار است طی هفته آتی نیازها و مطالبات تیم برطرف شود تا بدون دغدغه بتوانیم بازی های حساس پیش رو را با موفقیت دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: به هر حال یکسری نیازهای ضروری در تیم دیده می شود که نیاز به تامین اعتبار برای حل آن است و هیات مدیره باشگاه قول داد ظرف هفته آتی این مشکلات را برطرف سازد.