۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
محمودزاده خبر داد؛

نود ارومیه هفته بعد اجازه بازی ندارد

فریبرز محمودزاده می گوید که تیم نود ارومیه در صورتی که تنها پرونده باقی مانده خود را حل نکند، در هفته دوم نمی تواند مقابل حریف خود به میدان برود.
کد خبر: ۸۷۰۷۹

به گزارش «دى اسپورت»؛ نود ارومیه جدید ترین تیم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران است که با اسمی عجیب وارد رقابت ها شده است؛ این باشگاه با خرید امتیار تیم گسترش فولاد تبریز وارد رقابت ها شده است و در ارومیه فعالیت می کند.


این تیم در دو هفته ابتدایی دو شکست را تجربه کرده و 10 بار دروازه خود را باز شده دیده است ولی با توجه به اینکه خیلی دیر آماده مسابقات شده اند، انتظار می رود هفته به هفته شرایط بهتری برای حضور در مسابقات پیدا کنند.


با این حال فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ می گوید که اگر این تیم تنها پرونده باقی مانده خود را تا پیش از دیدار هفته سوم حل نکند، طبق قوانین اجازه بازی از آنها گرفته می شود.


رئیس کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ در این خصوص به "ورزش سه" می گوید: « تیم نود  ارومیه این دو هفته با قول هایی که داده بودند، اجاره بازی داشت ولی اگر تنها پرونده باقی مانده خود را به سرانجام نرساند، نمی تواند در هفته سوم به میدان برود.»

 

 

منبع: ورزش سه