۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
در گفتگو با دی اسپورت؛

فراهانی : دیدارهای مرحله اول بدون وقفه برگزار می شود

مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته سوم سازمان لیگ گفت : دیدارهای مرحله اول فصل جدید لیگ دسته دوم بدون وقفه و از روز ۲ مهرماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۴

به گزارش"دی اسپورت"، امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اینکه وقفه ای در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم ایجاد خواهد شد یا خیر اظهار کرد : دیدارهای مرحله اول فصل جدید لیگ دسته سوم طبق برنامه اعلام و از روز ۲مهرماه آغاز خواهد شد و هیچ گونه وقفه ای در مسابقات نخواهیم داشت.

 

فراهانی ادامه داد : پیش از شروع مسابقات سعی کردیم محل برگزاری کلیه مسابقات را تعیین کرده تا مشکلی از این بابت نداشته و این موضوع وقفه ای را در مسابقات ایجاد نکند.

 

مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته سوم سازمان لیگ بیان داشت : در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از تیم های حاضر در مرحله اول مسابقات لیگ در سامانه عضویت فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و مدارک ثبتی و نقل و انتقالاتی خود را به کمیته مسابقات تحویل داده اند و مشکلی را برای ورود و شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

 

وی افزود : تیم هایی هم که در سامانه عضویت ثبت نام نکرده و مدارکی را به کمیته مسابقات تحویل نداده اند طبق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان در خصوص نحوه محاسبه کارت های زرد در فصل جدید اظهار داشت : در رقابت های این فصل بازيكنان در مرتبه اول پس از دريافت ٤ كارت زرد از بازی بعد از دريافت كارت چهارم محروم شده و پس از محروميت اول (٤ كارته شدن) اين قبيل بازيكنان در ادامه با دريافت ٣ كارت زرد محروم خواهند شد.