۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
آریا مینوی خرمدره0-شهرداری آستارا1

شاگردان اشجاری لیگ سه را با برد آغاز کردند

دی اسپورت:نماینده گیلان در لیگ دسته سوم این لیگ را با پیروزی خارج از خانه آغاز کرد
نویسنده : خبرنگار: شهریار پسندیده
کد خبر: ۸۷۱۱۹

به گزارش «دی اسپورت»، لیگ دسته سوم در گروه های پنج گانه از امروز آغاز شد و در یکی از دیدارهای گروه دوم مسابقات عصر امروز در خرمدره تیم های آریا مینوی این شهر و شهرداری آستارا به مصاف هم رفتند که این دیدار را شاگردان حسن اشجاری با یک گل به سود خود به اتمام رساندند.تک گل شهرداری آستارا برابر آریا مینو را پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته پاس رشت به ثمر رساند.

 

شهرداری آستارا که دو فصل پیش نیز در لیگ دسته سوم حضور داشت فصل گذشته موفق شد تا با اقتدار قهرمان لیگ برتر استان گیلان(جام گیل) شود و بار دیگر به لیگ دسته سوم بازگردد.

 

هدایت شهرداری آستارا بر عهده حسن اشجاری بازیکن سابق تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران است.آستارایی ها در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه ای چون آیدین مسعودی و رضا فخری بازیکنان فصل گذشته شهرداری فومن بهره می برند.مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم در 5 گروه 13 تیمی و فقط در یک دور برگزار می شود و در انتهای فصل تیم های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می کنند.

 

ترکیب شهرداری آستارا

 

آیدین مسعودی ، یاشین سزاوار ، رضا فخری ،  معین قویدل ، پویا عزیزپور ، مهرگان گلبرگ ، آرمین آرین پور ، امین حقده ، مبین رضاپور ، ابراهیم بزرگی ، پژمان ثباتی