۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
ذوب و فلزات بهار 2 - خورشید مهرقروه 0

برتری شیرین ذوب فلزات مقابل تیم خورشید مهر قروه

تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار عصر دیروز در اولین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ دسته سوم به برتری دست یافت.
کد خبر: ۸۷۱۲۲

به گزارش"دی اسپورت"، عصر دیروز از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم ذوب فلزات بهار با دو گل مقابل نماینده قروه به برتری دست یافت.

 

این نتیجه در حالی به دست آمد که ذوب تعدادی از بازیکنان شاخص خود به دلیل عدم صدور کارت را در اختیار نداشت.. این تیم در روزی که دو تیم بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند از موقعیت ها نهایت بهره را برده و توانست گل اول خود در این بازی را در دقیقه ۳۵ توسط امین رحیمی روی پاس محمدرضا احمدی به ثمر برساند.

 

 نیمه اول این بازی با همان تک گل به پایان رسید و بار دیگر در دقایق پایان نیمه دوم مهاجم فرصت طلب این تیم روی پرتاب اوت بلند وحید مرادی مدافع راست ذوب و فلزات گل دوم را به زیبایی به ثمر رساند تا این تیم اختلاف را به دو گل برساند.

 

سرمربی تیم ذوب فلزات در پایان بازی با اشاره به حساییت بازی ابتدایی در لیگ خاطرنشان کرد ،برتری خارج از خانه رضایت بخش است ولی با فرم ایده ال تیم ذوب کمی فاصله داریم که با توجه به اینکه در بازی اول باید در خارج خانه بازی می کردیم بازیکنان تیم تلاش بسیاری انجام دادند که همین باعث رضایت کادر فنی می باشد.

 

ضمیری ادامه داد : با توجه به استراحت در هفته دوم مسابقات زمان مناسبی برای آماده سازی تیم جهت انجام مسابقه بعدی داریم.

 

وی افزود : از ابتدا با هدف صعود وارد مسابقات شده ایم و این نکته را در تمرینات و ابتدای این بازی به بازیکنان تاکید نمودیم.

 

مدیریت و کادر فنی تیم ذوب قبل از مسابقه روز گذشته از میثم مرادی کاپیتان باسابقه و با اخلاق این تیم تقدیر به عمل آوردند.

 

ترکیب تیم ذوب فلزات بهار در دیدار اول برابر خورشید مهر قروه :

 

حسین عسگری، مجید بیات، علی چراغی، بابک قائدی(محمدرضا احمدی)، محمد رضا احمدی، وحید مرادی، سعید سرهادی(مجتبی رشیدیان)، میثم مرادی، هومن کامرانی(هادی اصغری)، میلاد بهزادی، امین رحیمی