۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
درگفتگو با دی اسپورت؛

البندی: مستحق پیروزی مقابل مس نوین کرمان بودیم

دی اسپورت: سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم معتقد است تیمش باید در دیدار مقابل مس نوین کرمان3امتیاز را کسب می کرد.
نویسنده : خبرنگار:علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۱۴۶
به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر دیروز دو تیم هم استانی مس نوین کرمان و شهرداری بم در کرمان به مصاف هم رفتند و در پایان این دربی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

اردشیر البندی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص این بازی اظهارداشت:معمولا دیدارهای که در آن دو تیم هم استانی به مصاف هم می روند به دلیل حساسیت هایی که دارد زیبا از آب در نمی آید ولی تیم ما فوتبال بسیار خوبی انجام داد و در 90دقیقه ما 5موقعیت صد در صد گل و 2موقعیت تک به تک داشتیم که متاسفاته تبدیل به گل نشدند اما همین 1امتیاز خارج از خانه هم میتواند برای تیم ما ارزشمند باشد هرچند که ما کاملا برای پیروزی به میدان رفته بودیم.

 

وی ادامه داد:در اکثر دقیقه های بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم طوری که 70دقیقه حتی دروازه بان ما در زمین هیچ واکنشی نشان نداد و دیده نشد ولی در کل دو تیم ضد فوتبال بازی نکردند واگر قدر موقعیت هایمان را میدانستیم پیروز میدان بودیم.

 

البندی با اشاره به هدف شهرداری بم برای صعود به بازی نخست تیمش نیز اشاره کرد:برای بازی اول مسیری که باید 18ساعت با اتوبوس طی میکردیم متاسفانه با اشتباه راننده 27ساعت طول کشید و ارتفاع زیاد شهر کامیاران باعث شد بازیکنانم در تنفس مشکل پیدا کنند.

 

اما تیم ما توانایی های بالایی دارد و قطعا به صعود امیدوار هستیم چرا که در جدول هم تیم ها اختلاف چندانی با هم ندارند و با یک برد در هفته آینده میتوانیم کاملا به کورس صعود برسیم.

 

سرمربی شهرداری بم در پایان اظهارداشت:نهایت تشکر را از مجموعه دی اسپورت دارم که واقعا خبرهای به روز و درستی را انتشار می دهند و بدون شک دی اسپورت یکی از ارکان توسعه فوتبال کشورمان می باشد.