۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

البندی : در دیداری نابرابر مغلوب استقلال شدیم

اردشیر البندی گفت : ما در دیدار مقابل استقلال اهواز دچار بدشانسی و سری عوامل غیر فوتبالی شدیم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۷۴۴۳
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شهرداری بم علیرغم نمایشی قابل قبول در اهواز مقابل استقلال این شهر در نهایت با یک گل مغلوب شد تا اردشیر البندی سرمربی جوان بمی ها ضمن گلایه شدید از عوامل برگزار کنندگان لیگ دسته دوم کشور در گفتگویی اختصاصی با پارس در این خصوص اظهاراتش را بیان نماید.

البندی ضمن تقدیر از بازی خوب شاگردانش در خصوص این دیدار اظهار داشت : بچه های ما با توجه به شرجی شهر اهواز بازی خوبی انجام دادند و در این دیدار فقط شش موقعیت تک به تک را از دست دادیم که در این دیدار دچار بدشانسی شدیم و توپ ها به گل تبدیل نشد.

سرمربی شهرداری بم ضمن گلایه از برگزاری لیگ دسته دوم کشور بیان داشت : متاسقانه ورزشگاه اهواز شرایط برگزاری یک بازی فوتبال را نداشت که به جای چمن علف بلند در زمین بود و خط کشی که اصلاً پیدا نبود و مربوط به یکماه پیش بود و این موارد را نیز به داور مسابقه متذکر شدیم.

وی ضمن گلایه شدید از داور مسابقه هم فرمود : داور خیلی ما را اذیت کرد بطوری که بعد از اخراج دروازه بان حریف تمام سوت ها علیه ما زده شد و پنالتی که بیرون محوطه جریمه بود و تحت هیچ شرایطی پنالتی نبود را درون محوطه تشخیص داد و حتی به داور گفتم بازیکن اخراجی را به زمین برگردان تا علیه ما سوت زده نشود .
البندی : در دیداری نابرابر مغلوب استقلال شدیم
البندی ضمن گلایه از نحوه بازی تیم میزبان هم اضافه کرد : بازیکنان استقلال اهواز با وقت کشی های بی مورد بازی را از روال عادی خود خارج کردند و مربی از دروازه بان تیمش میخواست که به روی زمین بیفتد تا وقت بازی گرفته شود که در نیمه دوم بازیکنان این تیم 10 دقیقه وقت بازی را تلف کردند ولی داور مسابقه فقط 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در همین وقت های اضافه نیز بازیکنان میزبان بارها وقت بازی را گرفتند.

وی در ادامه افزود : فوتبال ارزشمند است و قداست دارد و بردن بازی به هر شیوه ای خیلی قشنگ نیست ولی ما در این دیدار شاهد یک فوتبال بحرینی بودیم که این زیبایی های فوتبال را از بین می برد که در مجموع اینگونه تیمها در نهایت به هیچ جا نمی رسند.

اردشیر البندی ضمن تاکید بر موفقیت تیمش در ادامه رقابت های لیگ دو به همکارمان گفت : ما چهار بازی انجام دادیم که در دیدار اول چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم ولی با این تفاصیل فقط فوتبال بازی کردیم که البته مسیرهای طولانی که از شهر بم با اتوبوس طی میکنیم قطعاً بر کیفیت کار ما تأثیر خواهد گذاشت .

وی در پایان افزود : تیم های هم گروه ما در دیدارهای قبلی امتیاز از دست دادند و ما امیدواریم روند خوب تیمی را در بازیهای آینده با برد به پایان برسانیم تا همچنان از مدعیان صعود باشیم .



گفتگو : محمد زائری


ترند های روز