۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
باشگاه شهرداری حاضر است هزینه های دوپینگ را پرداخت کند

برهانی: چیزهای خوبی در مورد باشگاه جهاد نصر نشینده ام

سرمربی شهرداری بندرعباس می گوید: چیزهای خوبی در مورد باشگاه جهاد نصر نشینده ام ، باشگاه شهرداری حاضر است تمام هزینه های حضور ناظر و کمیته ضد دوپینگ در سیرجان را پرداخت کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸
به گزارش«دی اسپورت»؛ در ادامه بازی های لیگ دسته دوم شهرداری بندرعباس باید در سیرجان به مصاف جهاد نصر برود. به همین دلیل با آرش برهانی، سرمربی شهرداری بندرعباس تماس گرفتیم تا نظر وی را در مورد این بازی جویا شویم.

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با سرمربی شهرداری بندرعباس را در زیر می خوانید.


از ابتدا شروع کنیم، چه شد که به تیم شهرداری بندرعباس پیوستید.

من دوستان زیادی در بندرعباس دارم و به دلیل شناختی که از فوتبال این استان داشتم، علاقمند بودم که بتوانم با این تیم همکاری داشته باشم که شکر خدا پس از صحبت های که با آقایان جهانبخش و امینی، مدیرعامل باشگاه و شهردار بندرعباس داشتم این امر محقق شد.


و جذب بازیکنان را آغاز کردید.

بله، من یک گروه هفت ، هشت نفره از دوستانی که تجربه کار در بندرعباس و آشنا با لیگ دو را داشتم که واقعا مورد اعتمادم بودند و پس از مشورت با این گروه توانستیم بچه هایی که از لحاظ اخلاق و فنی قابلیت های لازم و همچنین توانایی بازی در این لیگ را داشتند را جذب کنیم و شکر خدا تیم خوبی را جمع و جور کردیم که انشالله بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.


ولی در هفته نخست شکست خوردید.

متاسفانه در بازی اول یک سری مشکلات و اشتباهات به وجود آمد که تیم ما به طور صد در صد آماده مسابقه نبود، به همین دلیل از لحاظ فنی نمی شود به آن مسابقه نگاه کرد.


ولی رفته رفته تیم تان در هفته دوم و سوم بهتر شد.

دقیقا همینطور است. ما در بازی دوم توانستیم پاس همدان را با وجود اینکه هنوز اثرات شکست در هفته اول در تیم مشهود بود با گل دقیقه ۹۶ شکست دهیم و در بازی برابر خرم آباد هم باز تیم ما عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت. در مجموع بچه ها نشان داده اند که هفته به هفته بهتر خواهند شد.


در هفته پیش رو هم که باید به مصاف جهاد نصر بروید. آیا شناختی از این تیم دارید.

شرایط تیم ما برای این دیدار خوب است و همانطور که گفتم هفته به هفته بهتر خواهیم شد ولی خب یک سری موضاعاتی است که انتظار داریم در لیگ جا بیفتد و نظارت بیشتری روی بازی ها انجام شود.


چطور؟

خب ما هر هفته تیم های حریف را آنالیز می کنیم و با دیگر مربیان و آنالیزور هایی که داریم در موردشان صحبت و تحقیق می کنیم ولی متاسفانه در مورد تیم جهاد نصر چیزهای خوبی نشنیدم و چون جایی هم برای نظارت وجود ندارد، این نگرانی بیشتر هم می شود.


می توانید بیشتر توضیح دهید.

اینکه بخواهم خیلی این مسئله را باز کنم درست نیست ولی به مسوولین برگزاری مسابقه اعلام کردیم که باشگاه شهرداری بندرعباس حاضر است هزینه های اعزام ناظر ویژه بر کار داوران و همچنین حضور ماموران مبارزه با دوپینگ را در سیرجان پرداخت کند تا این مسابقه با نظارت کامل برگزار شود. مگر نه اینکه همه به دنبال فوتبال پاک هستیم؟ چه می شود این مسابقه هم با نظارت کامل برگزار شود و برای اولین بار در لیگ دو هم این اتفاق رخ دهد.


 از بعضی تخلفات در لیگ دو صحبت کردید، به عنوان کسی که سال ها در سطح اول فوتبال کشور و حتی تیم ملی حضور داشتید، می توانید این کمبودها را بگویید؟

یک سری کمبودها در لیگ دو وجود دارد که باید این مسائل رفع شود. به طور مثال عدم نظارت به بحث دوپینگ، تخلفات انضباطی، تخلفات داوری و حتی در برخی موارد شنیده شده که تیم ها وارد بحث جادوگری هم می شوند(البته این نکته را به شخصه ندیده ام ولی به هر حال از گوشه و کنار شنیده ام) که امیدوارم با رسیدگی و نظارت بیشتر این مسائل حل شود.


شاید چون نظارت بر مسائلی که می گویید هزینه زیادی دارد، فدراسیون به لیگ دو ورود نمی کند.

باشگاه شهرداری حاضر است تمام هزینه هایی که برای نظارت بر این موضوعات است را در بازی های خودش پرداخت کند و مشکلی بابت این موضوع ندارد.


آیا این موضوع را با فدراسیون هم در میان گذاشته اید؟

بله با بعضی از دوستان صحبت هایی انجام شده که انشاله به این مسائل رسیدگی شود.


حرف پایانی.

امیدوارم روزی برسد که در مورد هیچ یک از لیگ های ایران چنین مسائلی حتی شنیده هم نشود و همه با اطمینان از رقم خوردن نتیجه مسابقات در مستطیل سبز حرف بزنیم.