۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶
سرمربی پاس همدان؛

جمشیدیان : عدم گلزنی مهم ترین دلیل نتیجه نگرفتن ما بوده است

سرمربی پاس همدان گفت : عدم گلزنی تیم پاس همدان مهم ترین و اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن این تیم بوده است
کد خبر: ۸۷۷۶۱
به گزارش"دی اسپورت"، احمد جمشیدیان در مورد دیدار تیمش با خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی ، بازی درگیرانه و فیزیکی بود اما مطمئنا این بازی باعث شد تا بازیکنان ما از این بازی تجربه های زیادی کسب کنند ما از تیم خیبر شناخت خوبی داشتیم و می دانستیم به چه شکلی به دروازه آنان حمله کرده و به این تیم ضربه بزنیم در مقابل نیز نسبت به تاکتیک حریف شناخت کافی داشتیم و می دانستیم این تیم به چه شکلی به دروازه حریفان نزدیک و نفوذ می کند.

وی ادامه داد : تیم خیبر به غیر یک موقعیت که از طریق اوت دستی به دست آورد موقعیت خاصی در طول ۹۰ دقیقه بدست نیاورد چرا که ما با شناختی که نسبت به این تیم داشتیم تمام راه های نفوذی خیبر را بسته بودیم.

جمشیدیان افزود : برای اینکه به تیم خیبر ضربه بزنیم ۳ برنامه را تدوین و طراحی کرده بودیم ما در ۱۵ دقیقه اول ۳ موقعیت صد در صد گل داشتیم که نتوانستیم از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم پس از ۱۵ دقیقه از بازی تیم حریف بازی بسته ای را ارائه داد.

سرمربی پاس همدان ادامه داد : در نیمه دوم نیز دو الی سه موقعیت خوبی را نیز به دست آوردیم و در مجموع عدم گلزنی مهم ترین دلیل نتیجه نگرفتن ما تا بدین لحظه بوده است و قطعا اگر این مشکل برطرف شود می توانیم در ادامه نتایج بهتری بدست آوریم این بازی برای ما تمام شد و ما باید به بازی های بعدی فکر کنیم.
ترند های روز