۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
یادداشت روز "دی اسپورت"؛

مصائب کریمی برای رهایی سپیدرود از قعر جدول

سرخ های رشت این روزها با توجه به تعطیلات مسابقات لیگ برتر و عدم برگزاری بازی شان در مسابقات جام حذفی در رشت مشغول آماده سازی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر در نیم فصل اول هستند.
نویسنده : خبرنگار: شهریار پسندیده
کد خبر: ۸۷۳۲۷
به گزارش «دی اسپورت»؛ سرخ های رشت این روزها با توجه به تعطیلات مسابقات لیگ برتر و عدم برگزاری بازی شان در مسابقات جام حذفی در رشت مشغول آماده سازی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر در نیم فصل اول هستند.

سپیدرود در شرایطی وارد تعطیلات لیگ برتر شد که در دو بازی پیاپی برابر پرسپولیس و پیکان در تهران با پذیرفتن گل در دقایق پایانی دست خالی از زمین بازی بیرون آمد تا همچنان با ۲ امتیاز مهمان رده شانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باشد.

شکست سنگین در بازی دوستانه برابر شهرداری آستارا،مشکلات مالی ادامه دار باشگاه سپیدرود که این روزها مالک و هیات مدیره اش همچنان مشخص نیست و در نهایت شایعات جسته و گریخته از سردی روابط برخی بازیکنان درون تیم از جمله اخبار اردوی سرخ پوشان در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر بود که برآیند این اخبار نمی تواند برای تیمی که رویای رهایی از قعر جدول را در سر می پروراند چندان امیدوار کننده باشد.

سپیدرود که در ۸ بازی ابتدایی لیگ از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز کسب کرد برای رها شدن از منطقه قرمز جدول تا پایان نیم فصل و برای آنکه برای بازی های دشوار نیم فصل دوم و هفته های پایانی لیگ کار خود را به اما و اگر وانگذارد در ۷ بازی پیش رو تا پایان نیم فصل محکوم به جمع کردن بیش از نیمی از امتیازات از ۲۱ امتیاز ممکن است.

ذوب آهن،تراکتورسازی،پارس جنوبی،فولاد خوزستان،نفت مسجدسلیمان،نساجی و استقلال تهران ۷ رقیب سپیدرود تا پایان نیم فصل هستند و کریمی با سپیدرود برای رها شدن از منطقه خطر و کاستن از دغدغه سقوط به لیگ دسته اول در نیم فصل دوم محکوم به امتیاز گیری در تک به تک مصاف ها با این ۷ رقیب است.