۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
اختصاصی «دی اسپورت»؛

داماش با یک جلسه تمرین به استقبال دربی می رود

در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه اول تیم های هم استانی چوکای تالش و داماش گیلان به مصاف هم می روند.
نویسنده : خبرنگار: شهریار پسندیده
کد خبر: ۸۷۴۰۲
به گزارش «دی اسپورت»؛ در شرایطی که روز آینده در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه اول تیم های هم استانی چوکای تالش و داماش گیلان به مصاف هم می روند اولین تمرین جدی لاجوردی پوشان پیش از دربی گیلان پس از تعطیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه عصر امروز در رشت برگزار می شود.

بازیکنان داماش پس از بازی برابر مقاومت در روز پنجشنبه گذشته به دلیل پاس نشدن چک های پیش پرداخت قراردادهایشان برای دومین بار در این فصل دست به اعتصاب زدند و بدین ترتیب تمرینات لاجوردی پوشان در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار نشد.

سرانجام جلسه ای شب گذشته میان سرپرست تیم فوتبال داماش و بازیکنان برگزار شد.در این جلسه مقرر شد که چک های باشگاه داماش که در اختیار بازیکنان قرار دارد و ظاهرا از تاریخ آنها نیز بیش از ۴۰ روز می گذرد در روزهای آتی پاس شود و تمرینات داماش نیز از امروز مجددا پیگیری شود.

لازم به ذکر است که در هفته های گذشته مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه داماش با برخی از مقامات شهرستان رشت و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای رفع مشکلات مالی داماش دیدارهایی داشتند.
ترند های روز