۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
سومین دربی در دو ماه؛

چوکا - داماش، فتح دربی لازمه مدعی شدن!

در یکی از آخرین دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه اول عصر فردا در تالش تیم های هم استانی چوکا و داماش به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۸۷۳۹۰
چوکا - داماش، فتح دربی لازمه مدعی شدن!
به گزارش «دی اسپورت»؛ در یکی از آخرین دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه اول عصر فردا در تالش تیم های هم استانی چوکا و داماش به مصاف هم می روند.
این سومین دیدار دو تیم در بازه دو ماهه گذشته است. پیش از این در مرداد گذشته دو تیم در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که آن دیدار با برتری سه بر صفر لاجوردی پوشان به اتمام رسیده بود همچنین دیدار دو تیم در شهریور گذشته در چارچوب مسابقات جام حذفی را نیز داماشی ها با برتری در ضربات پنالتی به سود خود به پایان بردند.
سبزپوشان تالش پس از آنکه در جام حذفی موفق به حذف کردن تیم پرستاره بادران شدند و لیگ را نیز با پیروزی آغاز کردند در دو بازی گذشته خود در لیگ در کسب نتیجه ناکام ماندند.سبزقباها هفته گذشته در بم با ۴ گل شکست سنگینی را از شهرداری بم پذیرفتند.شاگردان رسول زاده در تیم چوکا برای آنکه خیلی زود وارد بحران نشوند در این بازی خانگی محکوم به کسب هر ۳ امتیاز هستند.
در سوی مقابل داماشی ها در شرایطی به استقبال دربی می روند که روز پنجشنبه گذشته موفق شدند تا با گذشتن از سد مقاومت به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی راه یابند.داماش در ۴ هفته ابتدایی لیگ در ۲ بازی به میدان رفته است.تساوی بیرون از خانه در هفته اول برابر ایرانجوان بوشهر و پیروزی خانگی برابر مس نوین کرمان بیلان داماش در دو بازی گذشته بود.

هر دو تیم تا پایان هفته چهارم جایی در بین دو تیم بالای جدول نداشته اند و با توجه به شرایط جدول هر دو تیم برای اضافه شدن به کورس صعود محکوم به پیروزی در بازی روز آینده هستند.
هادی سهرابی،محمد دادرسی و محمدرضا الماسخاله سه بازیکن حال حاضر چوکا سابقه حضور در داماش را در کارنامه دارند و تقابل آنها با تیم سابق شان می تواند به حساسیت های این بازی بیافزاید.
ترند های روز