۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

مهر آزما : در بازی برابر پاکدشت مستحق پیروزی بودیم

عصر فردا دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در دربی کرمانی ها به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۸۷۶۴۵
عصر فردا دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در دربی کرمانی ها به مصاف هم می روند.


محمدحسین مهرآزما، هافبک مس رفسنجان در مورد این دیدار به خبرنگار دی اسپورت گفت: بدون شک دیدار برابر گل گهر با مربی و بازیکنان خوبی که دارد، بازی سختی است ولی ما هم در طول هفته با توجه به نقاط ضعف و قدرت حریف تمرین کرده ایم و برای کسب سه امتیاز این مسابقه به میدان خواهیم رفت.

مهرآزما در مورد دیدار برابر پرسپولیس پاکدشت گفت؛ بازی خیلی خوبی بود و واقعا ما مستحق پیروزی در این مسابقه بودیم، به طوری که اگر تنها کمی خوش شانس تر بودیم و مدافعان حریف توپ ها را از روی خط دروازه برگشت نمی دادند با یک برد پرگل زمین مسابقه را ترک می کردیم. واقعا در بازی گذشته بدشانسی گریبان گیر تیم ما شد.

وی با بیان اینکه تیم ما در شرایط سختی قرار دارد، ادامه داد؛ تیم ما در بحران قرار دارد و به تازگی جابجایی مربی را تجربه کرده است. به این مورد باید این را هم اضافه کنم که واقعا توپ های ما به سختی وارد دروازه حریفان می شود که همین موضوع موجب ایجاد استرس در بین بازیکنان می شود وگرنه بازی هایی که ما انجام می دهیم با نتایج مان همخوانی ندارد.

هافبک مس رفسنجان در پایان گفت؛ گل گهر تیم اول جدول است ولی ما هم تیم یکدل و یکدستی هستیم که امیدوارم از این بازی در حد تلاش و بازی که انجام می دهیم، نتیجه بگیریم.